Tech Nutrition AS

Er DU vår neste ambassadør?

Nyhet   •   okt 22, 2012 10:35 CEST

Tech Nutrition søker ambassadører som er 100% dedikert til trening & kosthold! Er det deg eller noen du kjenner?

Hva er en TN ambassadør?
Vi er på jakt etter flere gode rollemodeller som vi kan bruke aktivt i annonsering, samtidig som dette er personer som kan gå i front og anbefale TN sine produkter til sin omgangskrets og eventuelt kunder. Gjennom TN sitt nettverk vil det også være en gyllen mulighet til å bygge en merkevare rundt sitt eget navn.

Hvem er du?
Du er aktiv og brenner for både trening og et sunt kosthold. Du synes sporsernæring fra Tech Nutrition ruler og du har alltid anbefalt det til dine venner. Kanskje er du en selvstendig PT? Eller ernæringsguru? Kanskje er du "bare" en treningsentusiast? Kanskje er du verdensmester? Kanskje har du en trenings-/ernæringsblogg? Selvstendig gym? Viktig er det derimot at du er deg selv og at det er en naturlig del av din hverdag å gi tips om trening og kosthold. Du har et stort nettverk og folk lytter til deg når du kommer med en anbefaling.

Du trenger absolutt ikke være verdensmester for å være ambassadør for Tech Nutrition, MEN du må være et fantastisk godt forbilde for andre!

Søknadsfrist
Er dette deg? Ja, så send en søknad hvor du forteller hvorfor du er den perfekte TN ambassadør & hvordan du ønsker å fronte TN som merkevare. Søknaden sendes til markedssjef Erna Therese Widerøe på mail erna@tn.no, innen 1. desember 2012.