DIBkunnskap AS

Ferdig på en brøkdel av tiden med DokumentGenerator+

Nyhet   •   aug 24, 2012 15:51 CEST

Spar tid ved å generere flere dokumenter i en operasjon med egen bedriftstilpasset utseende og logo.

For å enkelt generere flere dokumenter i en operasjon har vi nå lansert tilleggsproduktet Dokumentgenerator+. Med DG+ er du ferdig med utfyllingen på en brøkdel av tiden (se vedlagt video).

Det er de selskapsrettslige prosessene/transaksjonene i fagområdet Aksjeselskaper samt erklæringer, uttalelser og beretninger fra Revisjon som omfattes av den nye funksjonaliteten. DG+ er tilgjengelig fra en hvilken som helst dokumentpakke eller prosessbeskrivelse.

Video nr 2 gir en kort demonstrasjon av DG+ (uten lyd).

Generer flere dokumenter i en operasjon

Samme felt (selskapsnavn, datoer, styreleder osv.) fylles ut kun én gang på tvers av alle valgte dokumenter, og du ser endringene "live" mens du skriver.

• Du kan når som helst generere dokumentene og fortsette utfyllingen i Word.
  • Vi tar vare på all informasjonen du fyller ut, og lagrer det på din brukekonto. Helt til du selv velger å nullstille feltene. Det betyr at du kan begynne på en prosess/transaksjon en dag og fortsette utfyllingen senere. Du slipper alltid å lagre arbeidet ditt, og kan fortsette der du slapp sist.
  • Bruker du DG+ til å fylle ut felter reduserer du muligheten for menneskelige feil.
  • Fagavdelingen i DIB gir veiledning til utfylling direkte i dokumentene uten at de er i veien.

Få dokumentene levert på måten som passer deg best

DG+ gir deg alle dokumentene med en gang. Og vi gir deg 3 valgmuligheter:

• Få alle dokumentene tilsendt på e-post. Din egen, eller direkte til en kollega. Lett å videresende, og lett å lagre.
  • Generer alle utfylte dokumenter til samme word-dokument. Etter hverandre, med hvert "dokument" på en ny side og en oversiktlig innholdsfortegnelse aller først.
  • Du kan også laste ned en zip-fil som inneholder alle dokumenter. Disse pakkes opp enkelt på din maskin.

Filnavnene blir automatisk generert basert på feltene du allerede har fylt ut. Du kan også velge å generere med merknader/kommentarer fra vår fagavdeling, og disse er enkelt å slette direkte i Word.

Bruk bedriftens egen dokumentmal

Som standard lastes dokumentene ned i vårt forhåndsdefinerte format. Dette formatet er ganske enkelt. Ønsker du å tilpasse dokumentene til bedriftens egne selskapsprofil gjør vi det for deg. Du sender oss en word-fil med den skrifttypen (font), skriftstørrelsen, linjeavstand, logo, bunntekst, topptekst m.m bedriften ønsker å bruke. Vi laster det opp på bedriftens konto, og (simsalabim) blir alle dokumenter for alle brukere generert med denne stilen. Enkelt og greit.

DG+ har funksjonene du har ventet på.