HD Solskjerming AS

Fikk lyst og privat advokatkontor med lamellgardiner

Nyhet   •   mar 28, 2018 16:58 CEST

For ikke lenge siden flyttet Hanne Lilleby advokatkontoret sitt til et lyst og åpent lokale i Gjøvik sentrum. Ønsket om en privat sfære og det å beholde lyset inn på kontoret bestemte hva slags solskjerming hun valgte.

Lyst med null innsyn

- Muligheten for å skjerme av helt for innsyn, uten å miste lyset inn var en stor grunn for at jeg valgte en lamellgardin, forteller Hanne og fortsetter; I tillegg synes jeg lamellgardiner er mer praktiske og funksjonelle enn vanlige gardiner.

Hannes kontorplass er rett bak et av de store vinduene. Med lamellene lukket, er det fortsatt behagelig og godt lys fra vinduet og inn på kontorplassen hennes.

Gjennomtenkte interiørvalg

Det hyggelige advokatkontoret er lekkert stylet i behagelige grå og blå toner, spritet opp med noen flotte, gule accentstoler. Stoffet i lamellgardinene luner til de store vindusflatene. Samtidig glir linjene i gardinlengdene godt inn i interiøret og bidrar til en stram og passende ramme på advokatkontoret.

Det stilrene kontoret har flotte detaljer i interiøret som fungerer godt sammen med de stramme linjene lamellgardinene bidrar med.

God solskjerming

- Sollyset inn de store vinduene kan bli både ganske varmt og skarpt, fortsetter Hanne. Lamellgardinene fungerer også perfekt i forhold til varme- og solskjermingen jeg og kollegaen min har behov for på kontoret på varme soldager.

Advokatkontoret har store vindusflater og det var behov for god solskjerming for å få til et godt arbeidsmiljø på varme soldager.

Inspirert til å sjekke ut mulighetene for solskjerming på ditt kontor? Her finner du utvalget av lamellgardiner hos Kjells Markiser