Cracking.no

Hosting med hacker Garanti

Nyhet   •   jan 06, 2017 20:57 CET

Hackete nettsider er et større og større problem i dag. Mange bedrifter lager seg nettsider, eller får noen andre til å gjøre det. Men de tenker ikke på konsekvenser av nettsiden sin etterhvert.

Nesten alle som tilbyr web design eller utvikling av nettsider i dag bruker et såkalt CMS system som WordPress eller Joomla. Det er vel å bra det. Det er enkelt for den som lager nettsiden og det er enkelt for de som skal redigere den etterpå. Alt for mange nettsider blir i dag bare laget og lignende der, men hva skjer da?

Etter en stund så blir de hacket, fordi sikkerhetshull oppstår. Dette er noe vi ikke får gjort noe med, men du kan tette de, ved å oppdatere nettsiden din.

Problemet er at Joomla, WordPress og alle andre CMS løsninger er kjempe populært. Det gjør de også et yndet mål for hackere. Hackere er intressert i nettsiden din på den måten at de kan bruke den til andre ting. Som eksempel:

- Spre Spam

- Phising

- Videresending til andre nettsider

- Hente ut info om deg eller kundene dine

Osv osv.

Alt for mange bedrifter i dag tar ikke nettsikkerheten sin alvorlig nok, de fleste tenker dette skjer ikke oss. Men det kan skje alle. Uansett om du er liten eller stor.

Tipset er om du skal unngå å få nettsiden din hacket er å holde den oppdatert og oppgradert til enhver tid.

Logg den inn i din CMS løsning, oppdater den jevnlig.

Dette kan være veldig vanskelig for mange i dag, derfor er cracking.no lansert i små, en løsning der du slipper å tenke på dette.

Hosting med hacker garanti betyr at nettsiden din blir holdt oppdatert og oppgradert til enhver tid.

Nettsiden holdes også fri for hackere ved hjelp av spesial tilpasset brannmur, 24// overvåkning med mer.