Intergraph Norge AS

Intergraph PP&M Skandinavia 2010 konferanse

Nyhet   •   okt 27, 2010 12:52 CEST

Ønsker du å få informasjon om hva som rører seg innen 3D design, teknisk dokumentstyring, instrumenterings-, elektro-, P&ID, isometri-, pipe fabrication, materialstyringssystem samt integrasjon mellom disse systemene? Er svaret ja, sett av den 16. og 17. november for konferanse på Radisson SAS Airport Hotell, Oslo Lufthavn, Gardermoen.

Intergraph PP&M Skandinavia 2010 er årets største lokale samling for Intergraph kunder og andre interesserte. Du får førstehånds informasjon fra vårt internasjonale team med profesjonelle foredragsholdere og utstillere i tillegg til brukerpresentasjoner. Du vil møte erfarne brukere, nye brukere, potensielle brukere samt Intergraph sine eksperter som kan svare på spørsmål du måtte ha eller de kan vise deg muligheter i vår utstilling. Våre eksterne utstiller står klar til å vise deg sine tilbud.Intergraph har løsninger for installasjonens livssyklus.

Jobber du hos en Owner/Operator eller med Engineering, Procurement og Construction (EPC) vil du finne interessante foredrag på konferansen inkludert produkt oppdateringer og bruker presentasjoner.

Konferanseavgiften er 3.300,- NOK.

www.intergraph.com/scandinavia2010