Norges Volleyballforbund

Kommer årets ildsjel fra en volleyballklubb?

Nyhet   •   okt 01, 2016 13:30 CEST

Nominer din klubbs kandidat nå!

Kjenner du en ildsjel, eller kanskje ere, som utgjør en forskjell i ditt idrettslag og for lokalmiljøet? Kjenner du en person, med et brennende engasjement for barn og unge og som er en inspirasjonskilde og et forbilde for neste generasjon frivillige?

Over hele landet nnes det mange frivillige ildsjeler som gjennom hele året legger ned en uvurderlig innsats for sin volleyball-/sandvolleyballklubb. Frem til søndag 30. oktober kan du nominere din lokale ildsjel til den høythengende utmerkelsen Årets ildsjel, som deles ut på Idrettsgallaen 7. januar i Hamar OL-Am .

Årets Ildsjel er en utmerkelse der Idretts-Norge viser sin takknemlighet til alle ildsjeler og frivillige i små og store idrettslag som brenner for sin klubb og idrett. Kanskje årets ildsjel kommer fra en volleyball- eller sandvolleyballklubb?

Les mer om kriterier for Årets ildsjel og hvordan nominere kandidater på NIFs nettside: Årets ildsjel 2017

Mange trenere, ledere og andre ressurspersoner legger ned hundretalls timer for barn og ungdom i egen klubb og region! Her er bilder av noen oppgaver ildsjeler gjør i norsk volleyball.