Confex Kurs og Konferanser

Kommunikasjonskonferanse med blant annet Breiviks forsvarer på talerstolen

Nyhet   •   okt 03, 2012 15:12 CEST

15. oktober går konferansen Kommunikasjon på sitt beste av stabelen på Bjørvika konferansesenter i Oslo. Konferansen tar for seg kommunikasjonsfaglige emner som omdømme, internkommunikasjon, sosiale medier, PR-trender og krise- og endringskommunikasjon.

Confex, som har utviklet konferansen har lykkes å få tak i kanskje den mest spennende foredragsholderen innenfor emnet kommunikasjon i 2012, nemlig massemorderen Anders Behring Breiviks forsvarer, Geir Lippestad. Måten Lippestad håndterte den svært vanskelige rettsaken imponerte mange og på konferansen vil han blant annet snakke om hvordan etikk og verdier dannner grunnlag for å kommunisere med troverdighet.

Lippestad deler talerstol med et stjernelag av PR-folk og kommunikatører:

• Sindre Fossum Beyer, (Statsministerens kontor)
    • Heidi Nordby Lunde (Vampus)
    • Halvor Bing Lorentzen (Vinmonopolet)
    • Bj Cunningham (Kommunikasjonsbransjens mest politisk ukorrekte)
    • Lars Erik Grønntun (Styreleder i Gambit H+K)
    • Ragnar Norum (Hurtigruten)
    • Thomas Moen (Norges fremste ekspert på sosiale medier)

Påmelding til konferansen skjer via Confex hjemmesider.

Link til Confex andre kurs innen kommunikasjon

Om Confex
    Confex er et norsk selskap dannet i 1997. I dag heter konsernselskapet Confex Group AS, med datterselskap i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. Confex er Skandinavias ledende utvikler og leverandør av åpne kurs og konferanser til arbeidslivet. De har blant annet svært populære kurs i Excel.

Confex har ingen tilknytning til bestemte organisasjoner eller sammenslutninger.