Steinspekteret AS

Kompetanse og kvalitet teller

Nyhet   •   jul 31, 2016 17:50 CEST

At Rogalendingene setter kompetanse og kvalitet i høysetet er det liten tvil om. Hos Skude er de oppatt av at kvantitet ikke skal gå på bekostning av kvalitet og bedriften tilbyr kvalitetsprodukter kombinert med personlig oppfølging og høy fagkompentanse. Oppskriften ser ut til å fungere; Skude Mur øker omsetningen og utvider nå butikken.

3. generasjonsbedriften Skude Mur AS er bygget på fagkunnskap og kvalitet i alle ledd. I mer enn 30 år har de levert produkter til både ute- og innemiljø. Skude Mur er kjent for kvalitet, service og tett oppfølging av prosjekter.

Skude Mur har i dag to avdelinger, en på Skudeneshavn og en på Veakrossen. Avdelingen i Skudeneshavn ble startet for 35 år siden og for 6 år siden startet Skude Mur opp en ny avdeling på Veakrossen. På Vea vokste Skude Mur raskt ut av lokalene sine og for to år siden investerte de i et nytt og større lokale, men allerede i år må dette lokalet utvides ytterligere.

Selv om Skude Mur er i stadig vekst ønsker de ikke å bli så altfor store.

- Vi vil aldri bli så store at vi mister kontrollen, vi ønsker å tilby alle våre kunder personlig oppfølgingen og vi vil ikke at kvantitet skal gå på bekostning av kvalitet, sier daglig leder Rolf Vegard Sundfør.

Fra by til bygd

Noe som er helt unikt med Skude Murs avdeling på Veakrossen er at mange av kundene kommer fra Haugesund.

Det er uvanlig at folk kommer fra byen til bygden for å handle, men med tanke på at denne butikken ligger såpass nære Haugesund og i tillegg tilbyr høy fagkunnskap kombinert med god service, så er det jo ikke så merkelig likevel, forklarer Skude Murs ansatte på Vea.

Skude Mur AS består i dag av 20 faste ansatte, i tillegg til flere ekstra ansatte nå i høysesongen. Alle ansatte hos Skude Mur er fagutdannet og har sine spesialfelt.

- Våre ansatte har høy fagkunnskap, Skude Mur er opptatt av å levere kvalitet i alle ledd. Oppfølgingen er tett både før, under og etter prosjektene våre, forteller daglig leder Rolf Vegard Sundfør.

Fra tegnebrett til ferdig produkt

Skude Mur er en solid håndverksbedrift med mesterkompetanse i både murer- og anleggsgartnerfaget. Skude Murs kunder kan med andre ord føle seg trygge på at både kompetanse og kvalitet er på plass når Skude Mur bistår med råd, veiledning og ideer.

Hos Skude Mur kan du få planlagt, tegnet og utført alt av om- eller opparbeiding av hager og uteområder. Skude Mur graver ut, drenerer, fyller og planerer, i tillegg utfører de alt av anleggs- og gartnerarbeid.

Skude Mur har mange referanser og har opparbeidet seg et godt rykte. Det er i dag svært mange hager og innkjørsler på Karmøy som er utført av Skude Mur.

Vil du vite mer om Skude Mur og produktene de tilbyr se Skude Murs Hjemmeside.