Fast Forward Management & Event AS

Kongepar 25 år. Et ekte vintereventyr!

Nyhet   •   jan 27, 2016 21:29 CET

Det ble en fantastisk dag på Slottsplassen med snowboard og økologisk servering i forbindelse med feiring av Kongepar 25 år. Arrangementet var et ekte vintereventyr med lek og moro for store og små. - Foto: Ihne Pedersen

Nydelig vintervær, snowboard for de minste, økologisk servering og Kongelig tilstedeværelse i arena gjorde arrangement på Slottsplassen til en stor opplevelse for publikum. Mange hadde reist langt for å oppleve eventet og responsen har vært stor i ettertid. Snowboard var populært blant de yngre i Kongefamilien og Fast Forward la til rette for store og små med utlån av brett og utstyr.

Se Flickr billedserie fra Kongepark 25 år på Slottsplassen her: https://flic.kr/s/aHskszLSY3

Facebook billedserie her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.923627331089230.1073741845.345632722222030&type=3

Markeringen ble vist direkte på NRK1 og gjennom flere reprisesendinger. NRK link til direktesendt overføring av Kongepar 25 år her: https://tv.nrk.no/serie/kongepar-i-25-aar/MUHU17001116/17-01-2016  (Ca 18:50 ut i sendingen er Kongefamilien tilstede i Burton Riglet Park)

Vi ser frem til fortsettelsen av Burton Mountain Festival 2016 turnè. Datoer og destinasjoner her: https://www.facebook.com/burtonmountainfestival/?ref=hl