Tannreiser®

Kreativ julegave!

Nyhet   •   nov 02, 2010 18:05 CET

Reis  på Tannreise i Adventstiden og spar kr. 500, gjelder både nye og gamle tannpasienter. (Ikke årskontroll).
Nye pasienter får i tillegg konsultasjonspakken med et døgn gratis på hotell pluss kr 1500 i reisetilskudd.

Glitrende julemarked
Se det glitrende julemarkedet i Budapest, få med deg  fristende juleshopping og få igjen kr 500,-  på flybilletten! Dere som reiser med Tannreiser i adventstiden, opplever Budapest vakkert dekorert med skinnende julelys og en varmende julestemning.
Alle som tar behandling  eller en første gangs konsultasjon (ikke årskontroll) får tilbake kr 500,- etter behandling ved Kreativ Dental i perioden.
Gaven er til dere som reiser fra og med 28 november  til  og med 24. desember 2010.
Bestill konsultasjon eller behandling ved Kreativ Dental med ankomst Budapest fra og med første søndag i advent den 28. november. Gjelder ikke de som ankommer før denne dato. Ring 412 18 771 eller send mail til info@tannreiser.no

500 kr i gave
Vi gir deg kr. 500 som du får utbetalt når du har vært til behandling ved Kreativ Dental. Gjelder både nye og gamle kunder. Garantiturer følger gjeldende regler. Kampanjeperioden varer til 28. november eller til klinikken eventuelt blir fullbooket. Vanlig prosedyre gjelder med hensyn til ledig kapasitet på klinikken. Sjekk med oss når det er ledig. Klinikken har åpent til og med Julaften. Nye pasienter som ikke har vært på klinikken får selvsagt konsultasjonspakken i tillegg. Det er allerede noen som har bestilt tur i det aktuelle tidsrommet og tilbudet gjelder selvsagt også for dem.

Annerledes førjulstid i Budapest!
Budapest har et herlig julemarked på Vörösmarty Square (endestasjonen på den gule metrolinja), og her kan du kjøpe gaver, mat og storkose deg (i kulda)!
Julemarkedet I Budapest er ett av de ti beste i Europa.  Det spektakulære markedet starter i slutten av November og varer helt til nyttårsaften. Dette er bare ett av flere markeder som åpner i adventstiden i Budapest.

Håndlagede produkter
På  dette, som regnes som hovedmarkedet,  selger lokale kunstnere og håndverkere sine håndlagede produkter, tilvirket på tradisjonell måte med naturlige materialer. Den nasjonale fagforeningen for kunsthåndverkere godkjenner alt som selges her.

Smaksprøver
Det er også en avdeling for ganen. Ulike, spennende smaksprøver fra det ungarske kjøkken selges for en billig penge. Og i tillegg serveres den lokale varianten av gløgg.

KLM har svært rimelige flybilletter tur-retur fra Sandefjord, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim i perioden. Vær raskt ute med flybestilling, for plutselig er billettene blitt dyre igjen. Gå inn på www.klm.no.

Sjekk også www.norwegian.no og www.lufthansa.no