Gudbrandsdal Energi

Kvitfjell ski and snowboard camp 2014

Nyhet   •   jan 03, 2014 13:34 CET

17. januar starter "Kvitfjell ski and snowboard camp 2014". Gudbrandsdal Energi er stolt sponsor av arrangementet og vi gleder oss til å følge en glad skigjeng i Kvitfjell.

Fra nettsiden deres:

Også i år er målet i  'Kvitfjell ski and snowboard camp' å skape en helg med mye moro sammen i Kvitfjells park anlegg i et nytt jibbemiljø. Vi satser igjen på en helg med mestring og progresjon, samt en sosial arena for idrettsglede i tillegg til å skape nye kontakter innen egen idrett. Dette er et jibbe arrangement av høy kvalitet til et lavterskel tilbud.

Aldersgrense 10-18 år.

Deltagerne vil tas imot og ivaretas av arrangør og alle trenere fra ankomst til avreise. Fredagskveld vil bli brukt til å finne seg til rette, skape kontakt og bli kjent med hverandre. Samt blir det en times teori for å bli kjent med sikkerhet, utstyr og hva som skal til for å mestre i parken. Lørdag og søndag benyttes tid i bakken optimalt. Det vil i tillegg arrangeres railjam lørdagskveld med premiering. Arrangør og alle trenere samt øvrig personell vil være tilstede rundt deltagerne 24/7.

Kvitfjell hotel vil huse oss i egen bygning. Vi får tildelt 3 eller 4 mannsrom med eget bad med dusj og toalett, samt tv. Frokost inntas i hovedhuset, lunsj får vi sponset av Koia på lørdagen og Plaza på søndagen!! :-) Middag inntas i hovedbygningen. Om det er ønskelig med mer mat, drikke, eller ønske om å kjøpe noe annet, er det mulig for deltagerne å kjøpe dette i Børson dagligvare ved hotellet.

Kvitfjell skianlegg sørger for å holde en åpen arena for oss lørdagskveld til railjam.

Alle deltagere skal løse eller ha løst treningslisens gjennom Norges idrettsforbund. Husk evt reise forsikring av egne barn.

Gudbrandsdal energi ønsker lykke til med arrangementet!