Adecco Norge AS

Månedens medarbeider: Dawid Kowalczyk

Nyhet   •   sep 17, 2014 16:02 CEST

Dawid Kowalczyk jobber som Truckfører og lagermedarbeider på Bring Kongshavn gjennom Adecco Transport & Logistikk. Sammen med en kollega har han nylig satt ny rekord i å tømme en 40 fots container. På kun 4 timer losset de totalt 2820 kolli!

Sterk som en okse og med pågangsmot av de få, er det ikke rart Bring Kongsberg har nå valgt å ansette ham fast. Med stor selvtillit og ekstrem ansvarsbevissthet, har han skapt tillit og trygghet på arbeidsplassen. Han blir sett på som en dyktig fagmann som bidrar til at avdelingen driftes på en god og strukturert måte.

Vedmodig, men stolt sier vi hade og ønsker Dawid lykke til videre!

Hva er det beste med jobben din?

Det beste med jobben min er at jeg får jobbe med så mange forskjellige mennesker med ulik bakgrunn. Det skjer noe heletiden, så dagen flyr på jobb. Med så mange positive mennesker som liker å by på seg selv, er ingen dager like - noe som gjør jobben mer spennende.

Hva er drømmejobben?

Drømmejobben er å jobbe med barn og unge innen idrett. Jeg har spilt håndball i flere år og i tillegg til at jeg har jobbet med barn og unge. Å få muligheten til å jobbe som trener og mentor for unge på et profesjonelt nivå, er drømmejobben for meg.