Adecco Norge AS

Månedens medarbeider: Hanne Primdahl

Nyhet   •   mai 22, 2014 13:00 CEST

Aktuell fordi…
Hanne Primdahl er en sykepleier med bred erfaring. Hun er en stabil og viktig ressurs for både Adecco og Vikarsentralen i Stavanger. Hanne stiller opp på kort varsel og tar en utfordring på strak arm. Hun har fått veldig gode tilbakemeldinger og er en fantastisk ambassadør for Adecco Helse.

Det beste med jobben min:
Jeg elsker jobben min som sykepleier! Den er både allsidig og utfordrende, og jeg liker å kunne sette enkeltmenneskets behov øverst på min prioriteringsliste. Jeg synes det er spennende å arbeide som vikar i Adecco fordi jeg er innom så mange forskjellige avdelinger og møter så mange ulike mennesker.

Min drømmejobb:
Jeg har erfaring med å undervise sykepleiestudenter, noe jeg synes er en utrolig spennende utfordring. Min drømmejobb er å kombinere sykepleiepraksisen med å undervise og veilede. Jeg ser helt klart at min erfaring som medarbeider i Adecco, vil være en styrke i denne sammenheng og vil gi meg erfaring til fordel for både pasienter og kolleger i framtiden.