Adecco Norge AS

Månedens medarbeider: Hanne Solend Nilsen

Nyhet   •   aug 11, 2015 07:51 CEST

Hanne jobber som Welfare Officer for Kværner på prosjekt Nyhamna Expansion – en flott representant for Adecco! Kværner skal nå delta på Ocean Talent Camp, og Hanne er en av fire utvalgte rollemodeller som skal representere selskapet der. Det sier mye om Hanne.

Hun er engasjert, pliktoppfyllende, har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne, og yter alltid det lille ekstra. Hanne er godt likt og lett å samarbeide med. Tusen takk for en fantastisk innsats!

- Britt Eli Høgset Sandhaug, senior HR-konsulent Nordmøre & Romsdal

Navn: Hanne Solend Nilsen

Tittel: Welfare officer, Nyhamna Expansion (NYX), Kværner

Begynte i Adecco: januar 2015

Hva går jobben ut på?

Jeg er ansvarlig for alle sosiale aktiviteter etter endt arbeidsdag, for alle som jobber ved Nyhamna EPCm-prosjektet.

Siden jeg begynte har jeg blant annet vært med å innrede et velferdshus – U66, på 365 m2. Her kan arbeiderne slappe av, spille brettspill, biljard eller air hockey. Her er filmrom, PlayStation-rom, bibliotek, TV-er, en enkel café og en del mer. Jeg har også vært med på oppgradering av treningssenteret.

Det er mitt ansvar å komme med ideer og gjennomføre dem. Jeg er ansvarlig for flere arrangementer for de ansatte – alt fra å planlegge, løse logistikken og gjennomføre arrangementet. I tillegg er jeg leder for velferdskomiteen.

Hverdagen min er variert og alt jeg gjør er spennende på hver sin måte.

Hva liker du med jobben din?

Det er mange ulike oppgaver og jeg står fritt til å finne på nye aktiviteter. Det er aldri en rolig dag, og det liker jeg veldig godt. Jo mer det er å gjøre, jo bedre liker jeg meg. Det at arbeiderne blir glad for alt jeg har «stelt i stand» gjør alt det harde arbeidet verdt det!

Hva er drømmejobben din?

Dette er drømmejobben min! For ca. 5 år siden satte jeg meg et mål – en dag skulle jeg klare å få en slik type jobb som jeg har nå, i et av Norges største firma. Jeg er utrolig stolt over å kunne si at jeg nådde målet mitt.

Nå jobber jeg mot nye mål og det er ikke til å legge skjul på at jeg blir litt fristet av en rotasjonsjobb, ettersom jeg jobber på en slik plass som dette.

Hvordan er det å jobbe i Adecco?

Jeg merker egentlig ikke mye til Adecco i hverdagen, men det er en veldig positiv og lett gjeng å forholde seg til. Jeg har stor tillit til dem, og er det noe så løser de det alltid.

Takket være Adecco fikk jeg komme på intervju til denne jobben, og det er jeg uendelig takknemlig for!