Adecco Norge AS

Månedens medarbeider: Heidrun Reigstad

Nyhet   •   feb 06, 2014 07:10 CET

Nominert av Hanne Lyseth som sier:
Heidrun har jobbet for Adecco utleid til kundesentrene til Nordea i Bergensområdet siden 2007. For tiden jobber hun heltid, mens hun (og vi) leter etter ny drømmejobb til henne. Hun er akkurat ferdig med master i internasjonal markedsføring fra England. Heidrun er en usedvanlig fleksibel og aktiv gladjente fra Osterøy som har jobbet både heltid og deltid i løpet av disse årene. Samarbeidet med Heidrun har alltid vært en fornøyelse, for Heidrun kjenner stor lojalitet både til Adecco og Nordea. I løpet av årene har hun lært opp utallige nye medarbeidere, og som følge av det har hun vært med på å utvikle Nordeas opplæringsprogram for våre medarbeidere.

Hun nyter stor respekt i alle Nordea sine filialer og er svært ettertraktet på grunn av sin positive fremferd og for sin høye fagkunnskap. Da jeg fortalte den nåværende lederen hennes i Nordea at jeg ville nominere henne til månedens ansatt, fikk repliserte hun: - Hvorfor bare månedens ansatt, hvorfor ikke årets ansatt? Hun forteller at Heidrun gir kunden det de ikke visste de trengte. Hun er en juvel for Nordea og Adeccos ansikt utad. Hun fikk invitasjon til date med en mann på 83 år (!) for ikke lenge siden og da hun strakk seg litt lengre og utviste litt ekstra kundeservice for en kunde i går, ville kunden gi henne 200 kroner som takk for hjelpen.

Da Heidrun var på en av sine mange turer til Asia for noe år siden, var jeg så redd for henne at hun måtte sende kort til oss på kontoret for at jeg skulle vite at alt gikk bra med henne. Og det gjorde hun selvfølgelig! -Det er en glede å ha Heidrun som en av våre medarbeidere og jeg er blitt veldig glad i henne igjennom årenes løp.

Navn: Heidrun Reigstad

Alder: 26

Kommer fra: Osterøy

Jobbet i Adecco siden: 2007

I oppdrag hos: Nordea Bergen sentrum

Stilling: Kundekonsulent

Hva er det beste med jobben din?
Det beste med jobben min er å løse problemer. Det finnes alltid en løsning! Jeg møter daglig kunder som trenger rådgiving, hjelp med bankens tjenester eller generell informasjon om produkter og tjenester. Da gjelder det å håndtere både blide og sinte kunder, og det er helt klart veldig givende når jeg kan bidra til å gjøre hverdagen til kundene mine litt lettere. Det er utrolig mange forskjellige saker som dukker opp og stadig nye oppdateringer på både lovverk og rutiner, noe som fører til at jeg kontinuerlig lærer noe nytt. Det setter jeg pris på. I tillegg har jeg veldig kjekke kollegaer både i Adecco og i Nordea.

Hva er drømmejobben?
Åh, drømmejobben.. Hvor stort kan jeg drømme da? Drømmejobben min er allsidig, byr på utfordringer og ansvar, har rom for kreativitet og samarbeid med medmennesker. I drømmejobben min vil jeg utrette forskjeller, påvirke fremtiden, se resultater og utvikle meg som person.