Markedshøyskolen

Markedshøyskolens salgsstudium på Top Universities-liste

Nyhet   •   mai 09, 2014 10:35 CEST

Markedshøyskolens studium Bachelor i Markedsføring og salgsledelse er med i Sales Education Foundations magasin “Top Universities for Professional Sales Education” for 2014.

Magasinet, som i sin 8. utgave kommer ut med en toppliste over salgsrelaterte studieprogram, er kjent for å trekke fram salgsstudier som er best på å utdanne de beste talentene til profesjonelle salgsroller hvert år.

I lanseringen av sin 2014-liste over toppuniversitet innen salg, fremheves Markedshøyskolen som et av de beste programmene for studenter som ønsker en profesjonell salgskarriere.

Siden etableringen I 2007 har non-profit organisasjonen Sales Education Foundation (SEF) promotert og løftet fram salgsprofesjonen gjennom college og universitetsprogram. SEF samarbeider med næringsliv og akademia som ønsker å etablere og videreutvikle effektive salgsstudier over hele verden.

Tidligere faglig studieleder på Bachelor i Markedsføring og salgsledelse, Erik Mehl, er stolt over utmerkelsen:

- At vårt bachelorstudium i salg er med på listen er veldig spennende, ikke minst med tanke på at amerikanske universiteter har undervist og forsket på salg i mange år og representerer de beste salgsstudiene i verden. Å stå på listen er en annerkjennelse at vårt studietilbud innen salg som også blir lagt merke til i USA.

For informasjon om Sales Education Foundation, se www.salesfoundation.org