Aspire Brands AS

MasqueBar- endelig i Norge!

Nyhet   •   okt 27, 2016 09:07 CEST

MasqueBar er et innovativt og eksklusivt skjønnhetsmerke med ansiktsmasker som bringer frem det beste i huden din!

MasqueBar er unike skjønnhetsprodukter utviklet i Korea, som nå er det mest innovative og ledende landet innen skjønnhetsindustrien. Unike, spennende og effektive skjønnhetsprodukter fullpakket med ingredienser av høyeste kvalitet. Eksklusivitet til en rimelig pris!

Sortimentet omfatter:

• Anti-Wrinkle sheet mask - Stoffmaske med kollagen som bidrar til å redusere rynker og gir fuktighet, slik at huden føles myk og frisk.
  • Brightnening sheet mask-  Stoffmaske som demper pigmentflekker og ujevnheter og gir en jevnere hudtone. Hydrokinonfri. Gir en vakker glød uansett hudtone.
  • Pore Refining crème mask -  Kremmaske som får porene til å trekke seg sammen, slik at du får en penere og jevnere hudtone. Den milde kombinasjonen av Q-10 og antioksidanter virker balanserende på huden og gir glød.
  • Luminizing Charcoal peel off mask - Denne dyprensende peel-off masken fjerner avfallsstoffer og gjør huden frisk og ren. Inneholder rengjørende ingredienser som effektivt trekker ut smuss og olje.
  • Eye Treat Dark Circle Reducer minimising patches - Disse oppstrammende øyemaskene er spesielt utviklet for å dempe mørke ringer og gi en jevnere hudtone i området under øynene. Formelen inneholder solsikkeolje og vitamin A og E, som gir økt elastisitet og gjør at huden under øynene ser friskere, fastere og mykere ut.

Pris: 129,-

I butikk nå! (Kicks)

Take a well deserved spa – at home!