Trinol AS

Mus inne?

Nyhet   •   okt 21, 2016 16:36 CEST

Når nettene blir lange og kulda setter inn, skal du ikke se bort i fra at noen små søker ly hos deg. Så hva gjør du når du har fått mus i hus?

Trinol jobber med bekjempelse av alle slags skadedyr. Våre produkter har fokus på å bekjempe skadedyr på en enkel, trygg og effektiv måte.
Nå er vi godt inne i høsten og kulden starter å sette sine spor. For oss betyr det at tusenvis av mus søker seg ly i hjem og hytter. Har du først fått besøk av musene må du ta grep fort, ellers kan det bli en dyr affære. NRK omtalte tidligere i høst om hvor omfattende skadene kan være. I saken har Gjensidige beregnet snittkostnaden forbundet med mus til 60.000 Kr. Og skadene kan bli langt mer omfattende en som så. Les hele saken her.

Så hva gjør du når du har fått besøk av mus?

Trinol har utviklet produktet No Mouse Korn for å forebygge dyre skader på eiendom. No Mouse Korn settes ut som en åtestasjon der du ser spor etter mus. Åtestasjonene er utviklet for å være enkel i bruk, trygt å bruke og effektiv mot mus. Les mer om No Mouse korn på Trinol sin hjemmeside