BrandMaster

Nordbohus velger markedssystem (MRM) fra BrandMaster

Nyhet   •   aug 18, 2015 10:35 CEST

BrandMaster har gleden av å ønske Nordbohus velkommen som ny kunde.

Vi er stolte av å kunne presentere at Nordbohus har valgt BrandMaster som sin leverandør av markedsføringsløsning (MRM).

Utfordring

Nordbohus er en av Norges største boligleverandører. Selskapet selger både arkitekttegnede hus og kataloghus – i tillegg til hytter og garasjer, samt større boligprosjekter med både leiligheter, småhus og eneboliger. Salg og markedsføring foregår via Nordbohusforhandlere, som også er eierne av kjeden. Selskapet trengte derfor et system for å samle, dele, tilpasse og distribuere materiell som for eksempel annonser, prospekter, prosjektmateriell og visningsmateriell.

Løsning

Med BrandMaster MRM kan Nordbohus drive enhetlig markedsføring sammen med sine forhandlere. Med vår unike mal-teknologi for web-to-print og web-ads kan Nordbohus lage annonsemaler som kan tilpasses lokale forhold, samtidig som varemerket holdes konsistent. Forhandlerne kan enkelt bestille markedsmateriell fra kjedekontoret via Marketing Shop. Forhandlere kan også lagre sitt eget materiell på eget område i løsningen.

Med BrandMaster MRM får de full kontroll over alt markedsmateriell og kampanjer, både for seg selv og sine forhandlere.

Vi ønsker Nordbohus velkommen som kunde og ser frem til et spennende samarbeid!

Nordbohus

• En av Norges største boligleverandører
  • Kjedekontor i Trondheim
  • 65 kontorer fordelt over hele landet.
  • Nordbohuskontorene eier kjeden