Acta Non Verba AS

Nye forlovelsesringer fra Tesori Diamanter

Nyhet   •   mar 28, 2012 15:47 CEST

Tesori Diamanter har denne uken introdusert to nye forlovelsesringer, ”Sincero” og ”Cielo”. Ringene er klassiske 6-klørs enstensringer i 14KT hvittgull eller platina, og kan leveres med mange forskjellige diamantstørrelser.

- Jeg tør påstå at vi nå har landets største utvalg av forlovelsesringer, og vi er særlig sterke på enstensringer, sier daglig leder i Tesori Diamanter, Terje Gaupseth. Kolleksjonen er variert, og er man ute etter forlovelsesring finner man garantert det man leter etter hos Tesori. Det er forlovelsesringer i både gull og platina med et stort spenn både i design og diamantstørrelse, sier Gaupseth.

Tesori Diamanter ble startet opp i 2008, og har siden den gang hjulpet mange friere med å finne den rette forlovelsesringen. Firmaet har nettbutikk, og et showroom i Oslo der man kan ta både ringer, anheng, diamantøredobber og andre smykker i nærmere øyesyn.

På nettsiden finner man også en egen applikasjon, der man ved å beskrive sin kjære kan finne den perfekte forlovelsesringen. Man kan samtidig lære med om diamanter og kvalitet.

– Vi tror det er et stort behov for mer kunnskap om diamanter og smykker der ute. Mange som er i frieri-modus vegrer seg for å oppsøke gullsmeden, og vi hører ofte kommentarer av typen ”Det er like lystbetont for en mann å gå til en gullsmed som det er å besøke undertøysavdelingen”. Vi jobber hardt for å guide frieren trygt og sikkert på veien til den perfekte forlovelsesringen, avslutter Gaupseth.