Escape Travel AS

Nyhet: Opplev Giuseppe Verdis dramatiske og lidenskapelige operaer i kjærlighetens by Verona

Nyhet   •   okt 11, 2012 09:44 CEST

Opplev Giuseppe Verdis dramatiske og lidenskapelige operaer; La Traviata og Aida, i kjærlighetens by Verona

Vi lover en uforglemmelig opplevelse på byens stolte, romerske arena. Under åpen himmel gjenskapes sjelen til Verdis storslagne og dramatiske operaer. Reisen er en harmonisk kombinasjon av det beste Nord-Italia har å by på. For byforviste Romeo var saken klar: det fantes ingen verden utenfor Veronas murer, for innenfor murene - like ved den romerske arenaen - levde hans elskede Julie. Vi reiser allikevel utenfor murene – for å oppleve det hyggelige området rundt sør-siden av Gardasjøen. I løpet av turen blir det også mulig å oppleve den italienske folkesjelen, summingen fra illsinte vespaer, pasta i mange forskjellige varianter, deilige viner og elegante butikker. Avstandene er korte og vi bor på samme hotell i Verona under hele oppholdet. Tidligere operasjef, Bjørn Siemensen er en sann Italia- og operaelsker, og ingen er bedre rustet enn han til å dele av sine livslange kunnskaper.

Dato: 1.-4. august 2013
Pris: fra 12 880,-