TV 2

TV 2 Sumo, uke 50

Mandag 7. desember

Undateable – Premiere!
Den selverklærte casanovaen, Danny har sett de fleste av vennene sine gå fra å være single til å ende opp i seriøse forhold. Når hans siste single venn, Shannon, flytter ut for å gifte seg, søker Danny etter en ny romkamerat. Justin ser ut til å være en lovende kandidat - eier av Black Eyes Bar (jevnlig misforstått som Black Guys Bar). Justin og vennekretsen viser seg imidlertid å være noe klønete sosialt sett, og skjørtejegeren Danny bestemmer seg derfor for å lære dem alt han kan om sjekking.
På TV 2 Humor og TV 2 Sumo hverdager kl. 19.05

Tirsdag 8. desember

Min bittelille boligdrøm (2) – Sesongpremiere!
Når man skal kjøpe et hus eller feriehus er det et spørsmål man stiller seg: Hvor stor plass trenger man egentlig? Enten man vil bo i landlige omgivelser eller mer urbane strøk, finnes det boliger på under 45 kvm, med smarte og oppfinnsomme løsninger, som vil kunne oppfylle de fleste sine drømmer.
På TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo hverdager kl. 17.30

Flipp eller flopp (3) – Sesongpremiere!Ekteparet Tarek og Christina tar med seg seerne på en nervepirrende reise i renovasjon, når de kjøper hus på tvangsauksjon, som de ønsker å selge med fortjeneste. Husene må kjøpes usett, og de vet aldri hva de har kjøpt før de trår over dørstokken. Vil de lykkes eller mislykkes?
På TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo hverdager kl. 18.00

Torsdag 10. desember

Nigella – enkelt og greit – Premiere!
Nigella Lawson gir oss sine beste tips for å gjøre livet enklere på kjøkkenet. I hvert program viser hun oss en håndfull nye retter, fra raske og enkle familiemiddager til stressfri selskapsmat.
På TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo hverdager kl. 13.35

Fredag 11. desember

Love/Hate (4) – sesongpremiere!
"Love/Hate" er et fryktløst drama basert på Dublins kriminelle underverden. Den skildrer narkotikaavhengighet, elendighet, vold og organisert kriminalitet som har blomstret i Irland etter finanskrisen. I serien møter vi Darren Treacy som vender tilbake til Dublin for å feire sin brors løslatelse fra fengsel, etter selv å ha søkt tilflukt i Spania en tid. Men når broren blir skutt i en «drive by shooting» antennes spenningen i Dublins kriminelle underverden, og familie, venner og samfunnet må leve med konsekvensene.
En prisbelønt spenningsserie som blant annet ble nominert for beste TV drama under Monte-Carlo TV Festival 2013. Promo
På TV 2 Zebra og TV 2 Sumo fredager kl. 23.15

Ukens serietips:
Maniac
Tirsdag 1. desember ble TV 2s nye humorserie «Maniac» lagt ut i sin helhet på TV 2 Sumo. Det er første gang TV 2 legger ut egenprodusert drama for streaming, før serien har gått på tv.
«Maniac» handler om Espen, en mann i trettiårene som er elsket av alle rundt seg. Hver dag fremstår som en fest og det finnes ikke grenser for hva han opplever. Espen har rømt inn i sitt eget hode og lever ut drømmelivet der. Egentlig befinner han seg på lukket avdeling på psykiatrisk sykehus, der han frem til nå ikke har ytret ett eneste ord. Han har flyktet fra virkeligheten og inn i en fantasiverden der han deler ”livet” med sin beste venn Håkon. Men er det egentlig så ille? Han har jo det fint der han er, helt til Mina, den nye psykologen begynner å pirke i ham – og Espen må redefinere hvilket liv han ønsker å leve. Promo
Se alle episodene nå – eksklusivt på TV 2 Sumo!

Ukens filmtips:
Karsten og Petras vidunderlige jul

Dette er den tredje filmen basert på de norske barnebøkene om to femåringer og kosedyrene deres. Karsten og Petra teller utålmodig ned til julaften. Petra er ekstra spent fordi Bassa skal ha valper. Når morfar forteller at han skal feire julaften med kjæresten Esther, må Karsten og Petra legge en plan for å få ham til å ombestemme seg.
Filmen leveres av C More og er tilgjengelig via TV 2 Sumo fra søndag 6. desember kl. 16.25

Bilder av de ulike programmene finnes i TV 2s pressetjeneste her!