Escape Travel AS

Nyhetsbrev 080813

Nyhet   •   aug 08, 2013 10:40 CEST

Escape Travel - Vi gir deg mer av verden!

Bestill ditt favoritt-elvecruise for 2014 nå!
Stadig flere nordmenn oppdager og velger denne ferieformen.
 Når skipet seiler er det alltid noe å se langs elvebredden; store og små byer, slott, vakre landskap og mennesker. I stedet for å reise fra hotell til hotell med tung koffert, kan du på et elvecruise sitte tilbakelent i en dekkstol og nyte reisen.

De første elvecruisene begynte på Europas største elver. Her opplever du både storbyer med storslått arkitektur, vinmarker og sjarmerende middelalderbyer. Cruisene gjennom Russland og Ukraina har større variasjoner; fra russiske vannveier mellom de store metropolene St. Petersburg og Moskva, til kosakkenes rike ved Dnepr på reisen mellom Ukrainas historiske hovedstad, Kiev, og Svartehavet.

I tillegg til fellescruise tilbyr vi cruise for individuelle reisende i alle prisklasser på over tretti elver i fem verdensdeler. Ønsker du å oppleve det beste bør du velge ett av de eksklusive rederiene: AMA Waterways, Uniworld, Viking River Cruises, River Cloud eller Lüftner Cruises. Her er også  reisen og opplevelsene om bord like uforglemmelig som stedene du besøker underveis.

Elvecruisene gir, med sine små skip og re­lativt få passasjerer, en ro, avkobling og inti­mitet man ikke får med andre ferieformer.
 Og – i all beskjedenhet, ingen i Norge kan elve­cruise bedre enn oss!

Velkommen om bord!
Les mer om elvecruisene

Lavendel & vin -  på Rhonen
Fra Chalon-sur-Saône, et av Frankrikes beste vindistrikt til Lyon, gjennom Rhônedalen og Provence til Martigues ved Middelhavet. Vinsmaking, romerske ruiner og middelalderbyer.
Les mer om elvecruiset

Frodige Dourodalen og Salamanca
Portugals vakreste vinlandskap, med bratte fjellsider og tradisjonsrike byer. Cruiset starter og ender i Porto.Et av høydepunktene er utflukten til den spanske middelalderbyen Salamanca.
Les mer om elvecruiset

Les og bli inspirert!
Les Escape Travels nye digitale elvecruisemagasin. Her kan du drømme deg bort , la deg inspirere, se videoer og planlegge ditt neste elvecruise.
Les elvecruisemagasinet

Følg oss på sosiale medier. Der legges det fortløpende ut konkurranser, bilder fra ulike spennende reisemål og annen informasjon!