Escape Travel AS

Nyhet   •   okt 11, 2012 10:10 CEST

Hjem | Gruppeturer | Meld deg på nyhetsbrev| Følg vårt presserom| Kontakt oss

All inclusive cruise i Emiratene fra kun 9 679,- inkl. fly fra Oslo
Costa Cruises er ”Cruising Italien style”.
På dette cruiset opplever du spennende reisemål som Dubai, Muscat, Fujairah, Abu Dhabi og Kashab.  Prisen inkluderer også drikkepakke!
Rederiet har 16 skip som opererer over store deler av verden. Italienske Costa Cruises har et større utvalg av cruise i Middelhavet enn noen andre, med ombordstigning i hele ulike 10 havner. De skiller seg fra de fleste andre rederier i sin klasse med utpreget europeisk atmosfære, samt at barn under 18 år seiler for kun 990,- i lugar med to voksne. Menyene om bord er meget varierte og består av spennende retter fra Middelhavsområdet i tillegg til internasjonale retter.
Les mer om all-inclusive cruiset i Emiratene

Fly & cruise i Middelhavet 11 dager kun 8930,-
Cruiset går i østlige og vestlige Middelhavet fra 29.11 - 14.3, og inkluderer alle måltider, flyreise t/r Stavanger og drikkepakke.
Les mer om all inclusive cruiset fra Stavanger

Nyhet! SeaDream med spennende  cruise i Asia!
Sri Lanka, Thailand, Malaysia, Singapore, Myanmar (Burma), Øst Timor, Nord-Australia, Indonesia, New Guinea, Vietnam, Kambodsja og Hong Kong er noen av de spennende havnene.
Les mer om SeaDream og Asia-cruisene

Med privattog langs Silkeveien
Legendariske Silkeveien med privattog fra Almaty i Kasakhstan til Asjkhabad i Turkmenistan, gjennom de sentralasiatiske landene Kasakhstan, Usbekistan og Turkmenistan. 28.3 - 10.4 2013
Les mer om togreisen på Silkeveien