Escape Travel AS

Nyhetsbrev fra Escape Travel 290812

Nyhet   •   aug 29, 2012 10:59 CEST

[#LINKTONEWSLETTER#] Hjem | Gruppeturer | Meld deg på nyhetsbrev| Følg vårt presserom| Kontakt oss

Supertilbud på sol og varme på Bali
12 netter i Garden Villa på romantiske The Pavilions fra 17 995,-
The Pavilions (medlem av den eksklusive hotellkjeden Relais & Chateaux) ligger kort vei fra Sanur-stranden – en av Balis flotteste strender og består av 24 villaer i en tropisk hage. Alle har privat terrasse, gratis Wi-Fi, aircondition, kabel-TV, DVD/CD-spiller, safe og kjøkkenhjørne med kjøleskap og minibar.
Et hotell i typisk balinesisk stil, nær naturen. Dette er stedet for fred og ro og romantisk ferie.                          Husk at du kan kombinere Bali med Singapore, Malaysia og andre spennende reisemål.
Les mer om The Pavilions

Introduksjonspris på nytt hotell på Mauritius
Shanti Maurice ligger idyllisk til på den vakre sørsiden av øya. Hotellets villaer og suiter er blant Mauritius største.
7 netter fra 26 270,- pr person inkl. fly og halvpensjon
Les mer om Shanti Maurice

28 dager i det smilende Thailand?
Fra kun 8 890,- per person på Evason og Six Senses Hua Hin. Inkluderer 28 netter, gratis vask av klær en gang per uke, 50 minutters spabehandling en gang i uken, gratis sykkelutlån
Les mer om tilbudet til Thailand

Shopping i Beijing før jul?
Beijing - et paradis for kunst og kulturinteresserte og et shoppingparadis. Her møter du et yrende folkeliv, gamle tradisjoner (ikke minst mattradisjoner), kinesisk kunst og kultur
Les mer om turen til Beijing 15 - 21 nov 2012

12 dagers luksuriøs reise i Egypts kulturskatter
Opplev fantastiske monumenter fra oldtiden, la deg fascinere av Kongenes dal og gravkamrene, Luxorpalasset, pyramider, et herlig 7 dagers cruise på Nilen i luksusbåt og mye mer.
Les mer om Egypt og cruiset på Nilen

Superpris på Middelhavscruise; fra kun 2560,-
Forleng sommeren og reis på cruise med Costa Cruises til Spania, Italia, Hellas, Malta, Kroatia og mange flere steder i oktober og november.
Les mer om Costa Cruises og tilbudet

Line Taraldsen