Escape Travel AS

Nyhetsbrev fra Escape Travel

Nyhet   •   nov 16, 2011 10:07 CET

Nyhet! Elvecruise på Mississippi med hjuldamper!
Nå kan vi tilby elvecruise på Mississippi med American Queen, den største hjuldamperen som er bygget noensinne. Skipet har en stil og eleganse som viser hvorfor hjuldampere har vært en populær amerikansk tradisjon i mer enn to hundre år. Vi tilbyr varierende reiselengder og reiseruter. Kombiner gjerne cruiset med hotellopphold i New Orleans og Memphis.
Les mer om elvecruiset

Rundreiser i Sør-Amerika på egen hånd
Vil du planlegge din egen drømmereise i Sør-Amerika? Nå kan du legge inn rundreiser av kortere og lengre karakter med Escape Travel i din reiserute. Vi kan tilby rundreiser med engelsktalende reiseleder i Peru, Chile, Ecuador, Argentina, Bolivia og Brasil.
Les mer om rundreisene

En vinterferie full av sol og varme
Herlige cruise i Karibien i vinterferien for hele familien! Besøk blant annet Florida, Cococay, St. Thomas, St. Maarten, Jamaica, Cozumel og mange andre fantastiske perler. Ombord på Royal Caribbeans 19 moderne skip finner du alle fasiliteter for en perfekt ferie! Pris fra kun 2999,- per person.
Les mer om cruisene i Karibien

Afrika - vi skreddersyr din drømmesafari!
Fra safaribilen skuer du utover landskapet der varmedisen ligger over savannen, mens sebraer og antiloper står og gresser og en søvnig løveflokk døser i skyggen. Våre reisekonsulenter kan Afrika - og hjelper deg gjerne med din drømmeferie! Kontakt oss for forslag og priser.
Les mer om Afrika og safari

Cruise gjennom syv kontinenter og 65 land!
Holland America Lines flaggskip Amsterdam og Prinsendam skal seile på en jordomseiling og ytterligere to mindre seilinger i 2013. Felles for disse rutene er at selv den mest erfarne reisende vil bli inspirert og imponert av de helt spesielt utvalgte havnene og de utvidede besøkene i land.
Les mer om jordomseilingen

Følg oss på Facebook   Følg oss på Twitter   Følg oss på Youtube   Følg oss på Google+

Line Taraldsen