Escape Travel AS

Nyhetsbrev fra Escape Travel

Nyhet   •   nov 24, 2011 14:36 CET

Supertilbud på utvalgte luksushotell på herlige Mauritius akkurat nå!
Le Touessrok (6*), et meget eksklusivt og lekkert hotell for den kresne, ligger i Trou d’Eau Douce-bukten, på østkysten av Mauritius. Sugar Beach (5*) ligger på vestkysten av Mauritius, i en vakker tropisk hage ved en praktfull, lang strand. La Pirouge (4*+) er et førsteklasses hotell i Flic en Flac på vestkysten. Fra 19 250,- per person for 7 netter, inkl. fly t/r Oslo, halvpensjon, flyskatter og transport
Les mer om tilbudet til Mauritius

Med Hellstrøm og Silversea fra Tokyo til Alaska
Bli med Silver Shadow fra Tokyo til Alaska med avreisedato 17 mai 2012. Her vil Eivind Hellstrøm, som ikke bare er kjent i Norge, men også internasjonalt, være med om bord. Eksklusiv mat og drikke er inkludert på denne turen, på et av verdens mest luksuriøse cruiseskip.
Les mer om det eksklusive cruiset

Nyhet! Seil rundt Cuba vinteren 2012/13
Seilcruiseren S/C Panorama tar deg med på et ukescruise fra Havana på Cuba, med besøk i vakre Cinfuegos, Trinidad med sitt historiske sentrum og vakkert landskap i Vinales/Pinar del Rio. Se undervannslivet og krystallklare vannet ved Bahia dos Correntes, Juventud Island og Cayo Largo.
Les mer om Variety Cruises og Cuba

Nytt elvecruiseprogram 2012 - over 25 elver!
Kombiner avslappende ferie med spennende opplevelser på land. Om bord på skipet er det alltid noe å se langs breddene: byer, slott, livlige fiskehavner og vakre landskap. Nyt reisen tilbakelent i dekkstolen på båten på vei mot neste sted, fremfor å reise fra hotell til hotell med tunge kofferter.
Her finner du alle elvecruise med priser for 2012

Kunsthistoriker Alf Hammervolds favoritt!
Bli med til Tyrkia i påsken 2012. Alf Hammervold tar deg med på en innholdsrik tur til 6000 år gamle Istanbul, Iznik og Bursa, den tidligere ottomanske hovedstaden. Alf Hammervold vil også være reiseleder for en ny reise: Kulturreise i Tyrkia i sept/okt. 2012.  Kontakt oss for informasjon.
Les mer om rundreisen Istanbul, Iznik og Bursa

Påsketur til Vietnam 28. mars-8. april
En innholdsrik reise i Vietnam, fra pulserende Ho Chi Minh City (Saigon) i sør til hovedstaden Hanoi i nord. Underveis slapper vi av på stranden i sjarmerende Hoi An, besøker kongebyen Hue og drar på overnattingstur med en djunke (tradisjonell båt) i den berømte UNESCO vernede naturen i Halong Bay.
Les mer om påsketuren til Vietnam

Følg oss på Facebook Følg oss på Twitter Følg oss på Youtube Følg oss på Google+