Escape Travel AS

Nyhetsbrev fra Escape Travel;

Nyhet   •   nov 30, 2011 14:16 CET

Opplev Toscana og Puccinis opera 18. - 25. juli 2012
Vidunderlige operaer som Madame Butterfly, La Bohéme og Tosca lokker hver sommer operainteresserte fra en hel verden til Torre del Lago sin utendørs scene i Toscana. Her fant Puccini inspirasjon og skrev sine lekende lette, sensuelle, morsomme og komplekse verk. På denne reisen kombinerer du det beste av Toscanas landskap med musikalske høydepunkter. Fra Pisa til maestroens fødeby Lucca, renessansens vugge Firenze, Siena, badebyen Viareggio, og ikke minst til årets operafestival i Torre Del Lago.
Les mer om operaturen

Cruise med RCCL til Frankrike og De britiske øyer
12. - 21. mai 2012 kan du bli med RCCL og Vision of the Seas på cruise fra Oslo til Frankrike og De britiske øyer, før skipet returnerer til Oslo. Hele cruiset går i Nord-Atlanteren, og du får oppleve mange kjente farvann som Skagerrak, Nordsjøen, Den engelske kanal, Keltersjøen, Irskesjøen og ikke minst Oslofjorden. Pris fra 6 800,-
Les mer om cruiset

Med megayacht langs Rivieraen
Bli med på et 8 dagers cruise med megayachten Variety Voyager, en helt ny 68 meter lang yacht med 36 lugarer, og opplev de vakre områdene rundt den franske og italienske rivieraen, den nydelige øya Korsika, Sardinia med sine kritthvite strender og spennende Elba.
Les mer om cruiset

Vinterferie på vestkysten av Florida?
Her er bølgene mindre enn på Atlanterhavskysten - og atmosfæren mer avslappet. Langs denne kyststripen ligger det fantastiske, hvite strender på rekke og rad. Vi tilbyr meget gunstige priser på hus og leiligheter! Kombiner gjerne med Orlando.
Les mer om vestkysten av Florida

Følg oss på Facebook
Følg oss på Twitter