Ferd

Pøbelprosjektet inn som en av Ferds sosiale entreprenører

Nyhet  •  23-08-2011 08:41 CEST

Pøbelprosjektet har som mål å få unge mennesker som av en eller annen grunn står utenfor det etablerte skolesystem og arbeidslivet - ut i jobb eller videre utdannelse.

Den enkelte deltaker blir motivert og lærer å ta i bruk sine egne ressurser. Dette er nøkkelen til jobb/utdannelse og konstruktiv deltagelse i samfunnet. Pøbelprosjektet gjør dette på en måte og i et språk den unge forstår og respekterer, og kan vise til at imponerende 90% av deltakerne er på vei til jobb!

Pøbelprosjektet med gründerEddi Eidsvåg og Arne Husjord har over år bygget opp en tjeneste som får unge til aktivt å ta i bruk ressursene sine, og gå inn i arbeidslivet eller i videre studier. Pøbelprosjektet er klar for å etablere seg over hele landet, etter vellykket å ha vokst fra Stavanger til Søgne, Lillesand, Arendal og videre og til  Elverum, Kongsvinger og Oslo.

Vi i Ferd er stolte over å få lov til å jobbe sammen med enda en av Norges dyktige sosiale entrereprenører, når de nå skal løfte selskapet sitt videre.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom