TV 2

Presseinvitasjon - «Aksjon Sunnaas: Fra tragedier til mirakler»

Nyhet   •   aug 19, 2015 13:43 CEST

Førstkommende lørdag er det klart for den tv-sendte innsamlingsaksjonen «Aksjon Sunnaas: Fra tragedier til mirakler», og pressen inviteres til å følge direktesendingen på Sunnaas sykehus.

Innsamlingsaksjonen går til inntekt for Sunnaasstiftelsen, som er en hjelpende hånd som skal gjøre det mulig for rehabiliteringsfeltet i Norge å lede an i den teknologiske utviklingen. Midlene som samles inn denne kvelden skal blant annet finansiere flere prosjekter som vil gjøre livet lettere for de hardest rammede pasientene, som virtuell spillteknologi og robotteknologi.

Hallvard og Katarina Flatland leder seerne gjennom et program fylt av sterke historier og flotte artister, som Eva & The Heartmaker, Øystein Baadsvik, Rein Alexander, Halvdan Sivertsen, Hanne Krogh, Marianne Antonsen og Reidun Sæther.

Sendingen starter lørdag 22. august kl. 20.30.

Presse som ønsker å være til stede under sendingen bes henvende seg til kommunikasjonsrådgiver i TV 2, Håvard Solem på e-post hvl@tv2.no eller telefon 934 35 922.

Oppmøtetid på Sunnaas sykehus denne kvelden er kl. 19.45.