Viking Redningstjeneste AS

Røde Kors Førstehjelp og Viking er nå samarbeidspartnere

Nyhet   •   des 12, 2011 10:52 CET

I lys av pågående markedsprosjekter har Viking nå inngått et samarbeid med Røde Kors Førstehjelp. ”Vi ser at Røde Kors Førstehjelp og Viking kan møtes på flere samarbeids- og forretningsområder”, sier Ingvill Refsnes i Vikings markedsavdeling.

Samarbeidet går ut på å synliggjøre hverandre gjennom ulike kanaler, samt støtte hverandre på forskjellige måter. Vi kommer nærmere tilbake med mer informasjon og detaljer rundt samarbeidet over nyttår.

Om Røde Kors førstehjelp:

Røde Kors har etablert Røde Kors Førstehjelp AS for å øke sin fokus på å bli en sentral og foretrukket leverandør av førstehjelpskurs og - utstyr til næringslivet.

Røde Kors Førstehjelp er i dag en hovedleverandør av førstehjelpskurs og førstehjelpsutstyr til mange av landets største bedrifter. Røde Kors førstehjelp har antageligvis det største nettverket av dyktige førstehjelpsinstruktører i Norge. Disse er lokalt plassert, noe som sikrer deres kunder rask levering av kurs der hvor bedriften har tilhold. Alle instruktører er sertifiserte og følger de til enhver tid gjeldende retningslinjer for førstehjelp.