Europafilm AS

Se traileren til Sølvbjørnvinneren Min søster

Nyhet   •   aug 01, 2012 14:00 CEST

Sølvbjørn-vinneren Min søster av Ursula Meierer har Norgespremiere 14. september.  Denne kritikerroste publikumsvinneren, med Lea Seydoux og Kacey Mottet Klein i hovedrollene, kan de aller fleste med en bror eller en søster identifisere seg med. Traileren kan du se allerede nå.

Foreldreløse Simon (Kacey Mottet Klein) bor med storesøsteren (Lea Seydoux) i en blokk nedenfor et luksuriøst sveitsisk ski-resort. Mens søsteren flakker mellom jobber og kjærester, må 12 år gamle Simon ta ansvar for å forsørge dem. Hver dag reiser han opp til den overdådige skiverdenen. Der stjeler han utstyr fra rike turister, og selger det til barna nede i dalen. Med dette klarer han å holde den lille familiens hode over vannet, og søsteren er takknemlig for pengene han får inn. Men når Simon allierer seg med en britisk sesongarbeider, begynner han å sprenge sine grenser. Det skal vise seg å gå utover hans forhold med søsteren. Simon har kastet seg ut på dypet i farlig farvann.

Se traileren til Min søster her:

SISTER - TRAILER from Memento Films International on Vimeo.

Dersom videoen ikke starter, kan du se den ved å følge denne lenken.