Riis Bilglass

Skap sommerminner med Riis Bilglass

Nyhet   •   jun 14, 2013 14:46 CEST

Riis Bilglass liker å gjøre ting annereldes og i sommer skal vi virkelig ta sommer Norge. 15. juni går starten for tidenes kampanje for Riis Bilglass. Dette vil være den første annonsøren i Norge som tar tak i sommer Norge med en medie miks ingen andre har gjennomført tidligere, i følge Statisktisk Sentralbyrå.
Vi har med partnere som P4, Citroën, Canon, Stena Line og Tusenfryd. Ta bilde av ditt sommerminne og vær med å kjempe om en Citroën DS3 Cabrio til odel og eie.
Når andre drar på feire, er vi tilstede der folk er mye i sommer månedene, i bilen, på nett, på radio, TV, på kino, på web, og print. Vi har et tett samarbeid med P4 som integrerer dette i sommerens familiequiz hver dag i hele juli.

Kampanjen vil kjøres gjennom facebook, sommerminner.no, og vi har høye målsetninger om deltagelse til kampanjen. Med over 100 avdelinger spredt over hele landet vil vi nå engasjere det norske folk. Bilglass bransjen fokuserer mye på kommunikasjon rundt steinsprut og kostnadsfritt for kunden. Riis Bilglass ønsker å endre kommunikasjonen ved å snakke om det som skjer utenfor bilglasset og fokusere på de emosjonelle verdiene som kundene er opptatt av. " Du ser ikke en tannlege vise frem dårlige tenner og hull når de markedsfører seg, så hvorfor skal vi i bilglass bransjen bare snakke om steinsprut og sprekte ruter?  Viktig å få frem menneskene og våre emosjonelle verdier i vår kommunikasjon" "Vi gjør våre valg og beslutninger på mer emosjonelt grunnlag enn tidligere antatte og er ikke så rasjonelle som vi gjerne vil fremstå", sier markedssjef Tone Jakobsen i Riis Bilglass. Sommerminner kampanjen til Riis Bilglass er fortsettelsen på en kommunikasjonsplattform som har ligget i bunn for all kommunikasjon fra Riis Bilglass siste halvannet år.