Geodata AS

Solid plassering på listen over Norges beste arbeidsplasser

Nyhet   •   mar 20, 2015 09:10 CET

Vi er nok en gang inne på topplisten over Norges beste arbeidsplasser. Denne gangen kom vi på 9. plass i kategorien mellomstore virksomheter.

Totalt har over 26 000 medarbeidere sagt sin mening i kåringen Great Place to Work Norge 2015, som er basert på en omfattende kulturanalyse og medarbeiderundersøkelse. I medarbeiderundersøkelsen rangeres virksomheten av sine egne basert på påstander innenfor hovedområdene troverdighet, respekt, rettferdighet, stolthet og fellesskap.

I Norge arbeider om lag 5000 mennesker i geomatikkbransjen. Vi er kontinuerlig på jakt etter flinke folk, og kompetanse innen geomatikk er etterspurt både av norsk og internasjonalt næringsliv. Under Geomatikkdagene denne uken vant også Geodata «Fagjuryens pris for beste digitale produkt», en pris som henger høyt i bransjen.

“Den solide plasseringen på listen over Norges beste arbeidsplasser bekrefter at vi på mange områder har lykkes med det målet vi har satt oss – å bli Norges beste kunnskapsarbeidsplass. En plassering på listen over Norges beste arbeidsplasser skaper intern entusiasme, og gir videre motivasjon til å fremme en kultur basert på åpenhet og tillit mellom ledelse og organisasjon, feire suksess og anerkjenne resultater. Vi ser frem til fortsette arbeidet vi har startet på, og skal gjøre vårt til at vi fortsetter å klatre på listene i årene som kommer ,” sier Geir Hansen, administrerende direktør i Geodata.