Escape Travel AS

Stilling ledig

Nyhet   •   mar 27, 2012 12:52 CEST

Escape Travel er Norges største arrangør av elvecruise og spesialist på cruise og langreiser. Vårt produktspekter omfatter rundreiser med norske reiseledere, eksotiske badeferier, eksklusive togreiser, samt skreddersøm for grupper og individuelle over hele verden.
Firmaet startet opp i 2004 og vil i 2012 ha en omsetning på 140 millioner kroner. Vi er 22 ansatte og holder til i moderne, lyse lokaler i Vika.

Escape Travel eier Carpe Diem Singelreiser som holder til i samme lokaler.

Flyansvarlig til vår gruppeavdeling

Vi søker etter deg som har erfaring fra reisebyrå eller turoperatør, har gode amadeuskunnskaper og er en kremmer til å finne best mulig reiserute til gunstigst mulig pris både til nære og fjerne reisemål. Du må også kunne jobbe med flyselskapenes andre gruppereservasjons systemer og være godt kjent med gruppebetingelsene hos de forskjellige selskapene. Det er en fordel om du har IATA sertifisering.

Dine oppgaver vil også være navnerapportering, oppfølging av frister for avbestilling, depositum osv, samt billettering og omskrivning av billetter.

Vi ønsker deg som:

• er nøyaktig og detaljorient
  • har evnen til å jobbe selvstendig, men også være støttespiller for dine kollegaer
  • kan ha mange baller i luften samtidig
  • ikke er redd for å gjøre en ekstra innsats når det trengs
  • er initiativrik, strukturert og målrettet
  • er serviceminded og positiv
  • har reist en del – også utenfor Europa

Vi tilbyr:

En kreativ og utfordrende jobb i et hyggelig arbeidsmiljø sentralt i Oslo.

Tiltredelse snarest mulig. Alle søknader behandles konfidensielt.

Søknad og CV sendes per e-mail til: tove.voss@escape.no
For spørsmål om stillingene kontakt Solbjørg Brandsgård på telefon 22 01 71 76 eller e-mail: solbjorg@escape.no eller Tove Voss telefon  22 01 71 72.