Escape Travel AS

Stilling ledig hos Escape Travel

Nyhet   •   aug 07, 2013 12:50 CEST

Stilling ledig

Escape Travel er Norges største arrangør av elvecruise og spesialist på langreiser med rutefly. Vårt produktspekter omfatter også cruise, rundreiser med norske reiseledere, eksotisk badeferie, spesialgrupper for firmaer og private, eksklusive togreiser samt skreddersøm for individuelle og grupper over hele verden. Firmaet startet opp i 2004 og vil i 2013 ha en omsetning på 150 millioner kroner. Vi er 30 ansatte og holder til i moderne og lyse lokaler i Vika.Escape Travel eier nisjefirmaene Carpe Diem Singelreiser og Iceland Explorer . Begge firmaer holder til i samme lokaler.

Vi har mye å gjøre og søker derfor :

Erfaren reisekonsulent
Vårt salg på oversjøiske reiser øker og vi behøver derfor en person som kan skreddersy reiser for våre individuelle kunder og selge forhåndsproduserte oversjøiske reiser. Du skal også selge våre andre produkter, så som elvecruise og eksklusive togreiser.
Vi ser etter en dyktig selger som liker å få et salg i havn, og som har minimum 3 års erfaring fra salg i reisebyrå, turoperatør eller flyselskap. Vi forventer at du har gode geografikunnskaper og har reist en del utenfor Europa

Vi ønsker deg som er initiativrik, strukturert, serviceminded og positiv. Du må ha gode CRS og IATA kunnskaper, og kunne jobbe selvstendig samtidig som du skal være støttespiller for dine kollegaer.

Tiltredelse snarest mulig.

Send søknad på mail til :
tove.voss@escape.no
Alle søknader behandles konfidensielt

Dersom du vil vite mer om stillingen kan du kontakte vår bookingsjef : hege.grue@escape.no eller ringe 22 01 71 71