TV 2

TV 2 Sumo, uke 34: Vikingene kommer!

Nyhet   •   aug 14, 2015 15:09 CEST

TV 2 Sumo, uke 34:

Mandag 17. August

Fingrene av fatet – Premiere!

Hver dag møtes to kjendiser til kokkeduell. Som sjef har de med seg hver sin profesjonelle kokk, men kokkene må holde fingrene av fatet: De kan kun hjelpe til i 30 sekunder gjennom prosessen. Etter en halv time skal maten være ferdig. Mesterkokk Bent Stiansen og matentusiast Christopher Sjuve kårer vinneren.

På TV 2 og TV 2 Sumo mandager – torsdager kl. 19.00

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/kommer-17-august-fingrene-av-fatet-936431.html

Tirsdag 18. august

Norske talenter – Sesongpremiere!

Norske talenter er tilbake med sin syvende sesong på TV 2 denne høsten! Årets dommerpanel består av veteran i Norske talenter, skuespiller og artist, Mia Gundersen, komiker og skuespiller Linn Skåber, danser og vinner av Norske talenter med Quick dansecrew i 2009, Suleman Malik, og D.D.E. vokalist Bjarne Brøndbo. Nyhet i årets sesong er en gullknapp på dommerbordet. Trykker de på den sender de deltageren direkte til semifinalerundene. Men den kan kun brukes en gang hver.

På TV 2 og TV 2 Sumo tirsdag 18. – 21. august kl. 20.00 (audition). Deretter fredager kl. 20.00

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/kommer-18-august-norske-talenter-943782.html

Torsdag 20. august

Vikings – sesong 3

Vikingene er tilbake! I denne storslåtte serien, inspirert av historiene om vikingenes plyndringer og oppdagelsesreiser, tas vi med på eventyrene til den legendariske vikinghøvdingen Ragnar Lodbrok, hans familie og hans betrodde menn. Liv står på spill, kjærlighet står på spill - alt under gudenes vaktsomme blikk.

Se de to første sesongene nå i tillegg til hele sesong tre fra torsdag 20. august - eksklusivt på TV 2 Sumo

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/kommer-18-august-vikings-sesong-3-927060.html

Irene Huss

Torsdag 13. august var det klart for nye episoder av Irene Huss på TV 2 og TV 2 Sumo. Gikk du glipp av premieren kan du se både denne og den spennende fortsettelsen på «I skydd av skuggorna» fra torsdag 20. august.

På TV 2 og TV 2 Sumo torsdager kl. 21.40

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/940701.html

TWA Flight 800

I 1996 eksploderte TWA flight 800 like etter "take-off". Var det en gnist som forårsaket ulykken, eller var det en rakett?

På TV 2 Zebra og TV 2 Sumo torsdag 20.- og 27. august

Fredag 21. august

Sommerjobben – Premiere!

Vårt første møte med arbeidslivet er en av livets største milepæler. I «Sommerjobben» blir vi med når åtte ungdommer skal trå de første skrittene sine på en arbeidsplass samtidig som kjente fjes forteller om sitt eget møte med arbeidslivet.

På TV 2 og TV 2 Sumo fredager kl. 18.00

Love/Hate - Premiere!

"Love/Hate" er et fryktløst drama basert på Dublins kriminelle underverden.

Den skildrer narkotikaavhengighet, elendighet, vold og organisert kriminalitet som har blomstret i Irland etter finanskrisen. I serien møter vi Darren Treacy som vender tilbake til Dublin for å feire sin brors løslatelse fra fengsel, etter selv å ha søkt tilflukt i Spania en tid. Men når broren blir skutt i en «drive by shooting» antennes spenningen i Dublins kriminelle underverden, og familie, venner og samfunnet må leve med konsekvensene.

En prisbelønt spenningsserie som blant annet ble nominert for beste TV drama under Monte-Carlo TV Festival 2013.

På TV 2 Zebra og TV 2 Sumo fredag 21. august kl. 23.05

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/kommer-21-august-love-hate-937438.html

Lørdag 22. august

CIA Declassified – Premiere!

Topphemmelige, amerikanske oppdrag fra CIA blir undersøkt. I første episode ser vi CIA bestikke krigsherrer i Afrika for å spore opp mistenkte Al Qaeda-forkjempere etter bombingen av USAs ambassade i Nairobi, Kenya i 1998.

På TV 2 Zebra og TV 2 Sumo lørdag 22. august kl. 00.10

Søndag 23. august

The Unexplained

Denne serien utforsker mysterier fra to forskjellige verdener, den paranormale og den virkelige verden. Hver episode tar for seg eventyr fra virkeligheten, og benytter vitenskap og moderne teknologi i jakten på det uforklarlige.

På TV 2 Bliss og TV 2 Sumo søndager kl. 04.40

C More Film på TV 2 Sumo

Mandag 3. august lanserte vi C More Film på TV 2 Sumo. Dette innebærer at kanalene C More First, Hits, Action og Emotion nå er tilgjengelig på alle Sumos plattformer. I tillegg har vi lagt til hundrevis av filmtitler fra C More Film, og det legges daglig ut flere titler – her er det altså bare å følge med fremover. Tilgangen skaffer du deg ved kjøp av abonnementet Sumo Total eller C More Film.

Oversikten over tilgjengelige filmtitler fra C More https://sumo.tv2.no/c-more/c-more-filmer/

Mer om våre nye abonnement: http://blogg.tv2.no/sumo/nye-abonnementer-pa-sumo/

Ukens serietips fra Sumoredaksjonen:Saving Hope

Etter en bilulykke havner Dr. Charlie Harris i koma, og hans forlovede, Dr. Alex Reed, må ta over som sjefskirurg på sykehuset Hope Zion. Charlies sjel, som fremdeles henger igjen i gangene, overvåker kaoset han har etterlatt seg.

Saving Hope er et spennende sykehusdrama som dreier seg rundt livene til legene og sykepleierne på sykehuset Hope Zion. Liker du Grey’s Anatomy kan denne kanskje være noe for deg.

Promo: http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/tilgjengelig-naa-saving-hope-tre-sesonger-793858.html

Bilder av de ulike seriene finner du i TV 2s Pressetjeneste: presse.tv2.no/presse