Kelly Services

Velkommen til vår nye nettside!

Nyhet   •   nov 24, 2011 15:21 CET

Én felles side for Norge
Den aller største endrinen er at vi nå går fra 4 ulike nettsider til én felles for hele Norge. Det vil si at spesialist-sitene som tidligere het kellyfinance.no, kellyscientific.no og kellyit.no ikke lenger eksisterer. I stedet har disse nå fått hver sin seksjon under menyen «Fagområder og tjenester».

Sosiale medier
En annen stor forandring er at siden vår, og dermed også Kelly Services som selskap, nå i mye større grad er linket opp mot sosiale medier som Facebook og Twitter.

Folk kan like oss på Facebook, de kan følge de ulike kontoene våre på Twitter, og de kan dele innhold fra våre sider videre med sine venner.

I tillegg har vi nå på hver enkelt underside i seksjonen «Fagområder og tjenester» fått en egen Twitterfeed med de til enhver tid ledige stillingene innenfor hvert fagområde.

Dette er en funksjon som har vært i drift en god stund allerede, men som nå blir mye mer synlig, også for de som ikke følger oss på Twitter.

Dropdown-menyer
En annen stor endring, er at vi nå har fått dropdown-menyer. Dette gjør at besøkende veldig enkelt kan orientere seg og navigere rundt på siden vår.

Inndelingen er ganske lik som før med tre ulike seksjoner; en for jobbsøkere og konsulenter, en for presentasjon av fagområder og tjenester, og en med informasjon om oss.

I tillegg har vi en fast link på forsiden inn til registrering av CV, og det ligger linker midt på siden til ledige stillinger og kontaktinformasjon.

Plassen som i dag er viet til vår globale arbeidslivsundersøkelse, Kelly Global Workforce Index (KGWI), kan endres fortløpende og brukes til f.eks. profilering av ulike fagområder, ledige stillinger og/eller kunder.