J.Harvest & Frost blir restaurant Frantzéns offisielle skjorteleverandør!

Pressemelding   •   feb 13, 2019 15:01 CET

J.Harvest & Frost meddeler at de blir offisiell skjorteleverandør til personalet på restaurant Frantzen i Stockholm.

Frantzen er den første restauranten i Sverige med tre stjerner i Guide Michelin. Kravet til høy kvalitet i kombinasjon med stil og komfort gjorde at valget falt på J.Harvest & Frost.

- For oss handler det om den totale opplevelsen. Kvaliteten i hver detalj er betydningsfull. Samarbeidet med J. Harvest & Frost er ytterligere en detalj i den totale opplevelsen av kvalitet. At vi i tillegg slipper å stryke skjortene er også en bonus. Da kan vi legge enda mere trykk på den totale opplevelsen, sier Carl Frosterud, General Manager på Frantzen.

Samarbeidet ligger helt i linje med J. Harvest & Frosts grunnidè - å utvikle og designe arbeidsklær til kvinner og menn med en overbevisning om at estetikk, kvalitetsdesign og presisjonshåndtverk spiller en viktig rolle i vår hverdag.

- Samarbeidet er veldig spennende og et kvalitetsstempel for oss på J. Harvest & Frost. Vi vet at Frantzen kun velger det beste og da er det ekstra smigrende at de valgte oss som skjorteleverandør sier Fredrik Johansson, Marketing Manager i J. Harvest & Frost.

Frantzen finner du i et Townhouse midt i Stockholm city. 23 sitteplasser på 500 kvadratmeter.

New Wave Norway AS er en storgrossist innen reklametekstiler, gaveartikler, sportsklær og yrkesklær.

Kommentarer (0)

Kommentar