Regjeringen inntar Råde og New Wave Norway AS

I dag, mandag 3.juni har vi hatt den store gleden av å ønske Digitaliseringsminister Nikolai Astrup velkommen til vårt hovedkontor i Råde.

Vi tror ikke det er uten grunn at  digitaliseringsministeren velger å besøke nettopp oss.

Digitaliseringsministeren har ansvar for IKT-politikk i Kommunal- og moderniseringsdepartementet.
Statsråden har også ansvaret for arbeidet med elektronisk kommunikasjon, herunder ansvaret for Nasjonal kommunikasjonsmyndighet.
I tillegg har statsråden ansvaret for Altinn, næringsrettet IKT, Digital21, og ressurser til IKT-forskning.

For dere som har fulgt oss en stund har kanskje hørt om vårt fantastiske logistikksystem; Autostore by Elements! Dette startet vi med når vi flyttet inn i vårt nye HQ i desember 2018 og vi ser en enorm effektivisering. Tidligere kunne det ta 2 dager fra en bestilling kom inn, til den ble pakket og klargjort til sending. Nå er vi nede i 5 timer på nøyaktig samme jobb. Samtidig har det redusert vårt plassbehov på lagerplukk fra 4000m2 til 600m2.

Vi har fremtiden i hus, og digitalisering står høyt på prioriteringslisten til New Wave Norway.

Vi ønsker å være best mulig rustet for fremtiden, og ikke minst tilfredsstille våre kunders behov for effektiv håndtering av vareleveranser og god service.

Vi synes det er stor stas å ha besøk av digitaliseringsministeren, sammen med en fin gjeng lokale politikere med Råde kommunes ordfører i dag.
Vi viste stolt frem vårt fantastiske verktøy og håper de ble like imponert som vi er over hvor langt teknologien har tatt oss i 2019.

Se gjerne dagen vår i sosiale medier; @newwave_norway!

Astrup befarer lageret med CEO Tom Henriksen

Kilde: Info om Nikolai Astrup hentet fra regjeringens egne hjemmesider (https://www.regjeringen.no/no/dep/kmd/org/digitaliseringsminister-nikolai-astrup/id2626348/).

• Østfold

New Wave Norway AS er en storgrossist innen reklametekstiler, gaveartikler, sportsklær og yrkesklær.