DinSko åpner på Sirkus shopping

Pressemelding   •   okt 01, 2012 21:27 CEST

Torsdag 4. oktober kl 09.00 åpner Din Sko dørene til sin splitter nye butikk, på Sirkus shopping. Den 250 kvm store butikken vil kunne by på et bredt utvalg av sko, både for dame, herre og barn.

- Dette blir den 34. Din Sko butikken i Norge, og da vi lenge har ønsket å etablere oss med en butikk til i Trondhjemsområdet, føles dette fantastisk bra, sier Ive Mikkelsen, Landssjef Din Sko Norge.

Butikken kommer ved åpning til å være smekkfull av lekre og spennende nyheter, og fra og med VIP åpningen onsdag 3 oktober  - lørdag 6. oktober, feirer vi nyåpningen med masse spennende og gode tilbud til alle som kommer innom!

Våre dyktige og hyggelige medarbeidere gleder seg stort, og ønsker alle kunder varmt velkommen.

For mer informasjon, vennligst kontakt :

Ive D Mikkelsen, Landssjef Din Sko Norge

Mail : Ive.mikkelsen@nilsongroup.com

Tlf + 47 90982317

NILSONGROUP er Skandinavias ledende skokonsern med butikkonseptene DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns og Radical Sports samt franchisebaserte Ecco shops. Med over 300 butikker i Sverige, Norge, Finland og Danmark omsatte NILSONGROUP for SEK 3 milliarder i 2011. Med en uslåelig kombinasjon av varemerker i stadig utvikling fortsetter selskapet å ekspandere.