DinSko og Ecco åpner butikk på Strømmen Storsenter

Pressemelding   •   okt 24, 2012 20:22 CEST

Torsdag 25. oktober kl. 10.00 åpner Din Sko og Ecco dørene til sin nye butikk, på Strømmen Storsenter.

Med over 200 butikker, fordelt på 65 000 m², vil Strømmen Storsenter etter utvidelsen være blant landets største kjøpesentre i antall butikker.

DinSko har hatt butikk i Strømmen Storsenter tidligere, men for Ecco er det en helt ny etablering.

DinSko er konseptet for den motebevisste kunden som vil ha prisgunstige produkter. De tilbyr mote på alle nivåer, alt fra laveste pris til kvalitetssko i skinn. Mange av DinSkos kunder vil ha en bred skogarderobe som oppdateres ofte, slik at de kan matche stilen med dagens mote. DinSko henvender seg til kunder i alle aldrer og har et bredt utvalg av barne-, dame- og herresko. I sortimentet finnes alt fra basisvarer til trendy produkter med høy motegrad.

Ecco er et franschisekonsept som NilsonGroup driver både som separate Ecco Stores og som ”shop in shops”. Ecco har et tydelig butikkonsept med enkel og informativ kommunikasjon. Produktene skal være i fokus. Eccos sko får ofte de beste karakterene for kvalitet og komfort i undersøkelser. Ecco henvender seg til kunder som stiller høye krav til kvalitet og komfort, og som forventer en høy grad av personlig service og kunnskap om produktene.

Vi feirer nyåpningen med masse spennende og gode tilbud til alle som kommer innom, og våre dyktige og hyggelige medarbeidere gleder seg stort, og ønsker alle gamle og nye kunder varmt velkommen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Ive D Mikkelsen, Landssjef Din Sko Norge
Mail : Ive.mikkelsen@nilsongroup.com
Tlf + 47 90982317

NILSONGROUP er Skandinavias ledende skokonsern med butikkonseptene DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns og Radical Sports samt franchisebaserte Ecco shops. Med over 300 butikker i Sverige, Norge, Finland og Danmark omsatte NILSONGROUP for SEK 3 milliarder i 2011. Med en uslåelig kombinasjon av varemerker i stadig utvikling fortsetter selskapet å ekspandere.