DinSko samarbeider med Angelica Blick

Pressemelding   •   okt 12, 2012 11:00 CEST

I forbindelse med festkampanjen i november samarbeider DinSko med den svært populære svenske motebloggeren Angelica Blick. Angelica kommer til å velge sine favoritter fra DinSkos festkolleksjon.

Kampanjen kommer til å synes i butikkene og på nettet i uke 46 og 47 i Sverige, Norge og Finland. I DinSkos blogg kommer man til å kunne se Angelicas trendjakt og skovalg. Det kommer også et intervju med Angelica der.

– Angelica står for mote, akkurat som DinSko, og vi er veldig glade for å få samarbeide med henne, sier Christina Holmqvist, forretningsområdesjef DinSko.

Det er andre gang Angelica Blick samarbeider med DinSko. Forrige gang var i vår da hun var en av tre motebloggere. I den kommende festkampanjen har DinSko valgt én blogger, og da falt valget på Angelica Blick.

– Det føles kjempegøy å få gjøre dette samarbeidet med Din Sko! Vi hadde et lignende samarbeid i vår og det var veldig kjekt å bli spurt om å gjøre det igjen, sier Angelica Blick.

DinSko-bloggen: http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/blog
Angelica Blicks blogg: http://www.angelicablick.se

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Lisa Ander, informasjons- og PR-ansvarlig NilsonGroup
E-post: lisa.ander@nilsongroup.com
Telefon: +46 (0)768-847773

Annette Sandstå, Polhem PR
E-post: annette.s@polhem.com
Telefon +47 93 84 85 48

NILSONGROUP er Skandinavias ledende skokonsern med butikkonseptene DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns og Radical Sports samt franchisebaserte Ecco shops. Med over 300 butikker i Sverige, Norge, Finland og Danmark omsatte NILSONGROUP for SEK 3 milliarder i 2011. Med en uslåelig kombinasjon av varemerker i stadig utvikling fortsetter selskapet å ekspandere.