Skopunkten åpner ny butikk i Kristiansand

Pressemelding   •   nov 15, 2011 16:52 CET

Torsdag 17. november åpner Skopunkten sin 6. butikk i Norge. Butikken ligger i 2. etasje i den nye delen av Sørlandssenteret i Kristiansand. Dette blir butikk nummer 60 for Skopunkten i Norden. Den 450 kvadratmeter store butikken har noe for enhver smak. Våre kunder vil ha moteriktige sko til gode priser. Vi har sko til hele familien på ett sted, med egne avdelinger for dame, herre og barn. Det er 6 selgere og en butikksjef som kommer til å jobbe i butikken.

– Den siste butikken vi åpnet for en måned siden, ble svært godt mottatt av kundene, sier Marianne Holstad som er Landssjef for Skopunkten i Norge. Da vi åpnet dørene strømmet kundene inn og det var masse folk hele dagen. Vi forventer en minst like bra åpning denne gangen og gleder oss veldig til enda en ny butikk!

På torsdag blir det stor åpningsfest med svært gode premieretilbud. I tillegg har Skopunkten to tilbud som gjelder alle sko i butikken, hele året:

”Velg 2 par sko og få det billigste paret til halv pris”

Eller

”Velg 3 par sko og få det billigste paret på kjøpet”

– De fleste kundene våre syns dette nesten er for godt til å være sant, sier Marianne Holstad.

For mer informasjon vennligst kontakt:
Marianne Holstad, landssjef Skopunkten Norge
E-post: marianne.holstad@nilsongroup.com
Telefon: 94359770

NilsonGroup med forretningsområdene DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns og Radical Sports er obransjens ledende detaljistforetak i Sverige. Skobutikkene finnes ikke bare i Sverige, men også i Norge, Danmark og Finland. Konsernets hovedkontor, med felles administrasjon for de ulike konseptene, ligger i Varberg, Sverige. I Kina og Vietnam har konsernet kontorer for innkjøpsvirksomhet og produktutvikling i Øst-Asia.