Norconsult gratulerer med kvinnedagen.

Gratulerer med kvinnedagen!

8. mars er den internasjonale kvinnedagen, og Norconsult gratulerer alle kvinner med dagen.

I Norconsult skal alle medarbeidere ha like muligheter og rettigheter uavhengig av kjønn, religion, legning, tilhørighet til etniske grupper, nasjonalitet eller nedsatt funksjonsevne. Vi jobber målrettet med å øke både mangfoldet og kvinneandelen i selskapet. Utviklingen har vært positiv, og i Norconsultkonsernet er vi i dag 33 prosent kvinner.

De neste årene skal vi jobbe med å nå målet om 40 prosent kvinner i konsernet, både i operative enheter og ved rekruttering av nye ledere. Ved rekruttering til lederstillinger skal vi alltid ha minst én kvinnelig kandidat i siste intervjurunde.

Se vår hyllest i anledning kvinnedagen HER.

Tags

Norconsult er Norges største og en av de ledende tverrfaglige rådgiverbedriftene i Norden, med virksomhet som spenner over fire verdensdeler. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Norconsult er engasjert i prosjekter innen bygg og eiendom, samferdsel, energi, industri, vann og avløp, olje og gass, miljø, plan, arkitektur, sikkerhet og IT. Av selskapets 4 400 medarbeidere arbeider om lag 3 200 i Norge. Norconsult har mer enn 100 kontorer i Norge og internasjonalt. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo. Selskapet er eid av medarbeiderne. (Tall per 01.01.2020)

Relatert materiale