Nytt kontor og ny leder i Norconsult Kristiansund

Pressemelding   •   jan 28, 2016 08:00 CET

Fra venstre ny leder ved Norconsults kontor i Kristiansund Ole H. Bævre, regionsdirektør i Norconsult Egil Gossé og konsernsjef i Norconsult Per Kristian Jacobsen. Foto: Norconsult.

Norconsult rigger for videre vekst i Kristiansund. – Vi åpner nytt kontor og har ansatt Ole H. Bævre som ny kontorleder, sier regionsdirektør Egil Gossé i Norconsult.

Norconsult har de seneste årene foretatt flere oppkjøp av selskaper som har hatt tilstedeværelse i Kristiansund, deriblant Technoconsult Møre, Myklebust og sist Solem Arkitektur. Nå samlokaliseres medarbeiderne og flytter inn i nye kontorer i sentrum av Kristiansund (Kongens Plass 5).

Ole H. Bævre ny kontorleder
Ole H. Bævre er ansatt som ny kontorleder på Kristiansundkontoret.

– Vi er fornøyde og takknemlige for at Bævre har takket ja til stillingen som kontorleder. Bævre har bred og relevant erfaring, og har i tillegg solid kompetanse innen markedsføring og salg. Som person er han en samlende og inspirerende leder, sier regionsdirektør Egil Gossé.

Bævre har tidligere vært prosjektleder og markedssjef i PipeLife, en av Norges største produsenter og leverandør av plastrørsystemer. Før det var han salgssjef i Mabo Norge.

– Jeg ser frem til å bidra med å utvikle Norconsults satsning i Kristiansund videre. På Kristiansundkontoret har vi i dag solid erfaring og kompetanse innen elektro, VVS og geoteknikk. Vi har også slagkraftig arkitekt og interiørarkitektmiljø. Fremover ønsker vi å styrke oss innen byggteknikk og på sikt vann og avløp i det kommunale markedet, sier Bævre.

Norconsult er Norges største og en av Nordens ledende tverrfaglige rådgiverbedrifter innen samfunnsplanlegging og prosjektering.

Norconsult er Norges største og en av de ledende tverrfaglige rådgiverbedriftene i Norden, med virksomhet som spenner over fire verdensdeler. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Norconsult er engasjert i prosjekter innen bygg og eiendom, samferdsel, energi, industri, vann og avløp, olje og gass, miljø, plan, arkitektur, sikkerhet og IT. Av selskapets 3 000 medarbeidere arbeider om lag 2 200 i Norge. Norconsult har 79 kontorer i Norge og internasjonalt. Hovedkontoret ligger i Sandvika i Bærum. Selskapet er eid av egne medarbeidere.

Kommentarer (0)