20 år i bedriften

I dag, 20. september, er det 20 år siden Geir Solberg hadde sin første arbeidsdag som tømrer i NORDBOLIG. Trivsel og gode arbeidskollegaer er to viktige grunner til at han har vært hos oss så lenge.

Geir startet opp som tømrer i NORDBOLIG i 1999. Han har vært med på den store veksten som bedriften har hatt, fra 8 ansatte da han startet opp til i dag hvor vi er nærmere 70 stk. i konsernet. – Trivsel, gode arbeidskollegaer og en ledelse som du kan både prate og tøyse med har jeg satt stor pris på. Selv om vi er en stor gjeng som ikke ser hverandre daglig er vi en samstemt og god klikk de gangen vi møtes, forklarer Geir og understreker at han aldri har hatt en kjedelig dag på jobb.

– Jeg vil også trekke fram samarbeidet med underentreprenørene. De har jeg jobbet med i årevis, vi kjenner hverandre godt og har en god tone. Også har jeg vært så heldig å få ha den samme personene, Morten Brenden, på teamet i over 10 år, sier Geir.

Dagen ble markert med kake på arbeidsplassen hvor de to daglige lederne i henholdsvis NORDBOLIG Hamar og Beias Gruppen, Trond Olav Horten og Oddvar Haugen, dukket opp. – Kjempe moro, dette ante jeg ingen ting om, sier en overrasket Geir som ser fram til flere innholdsrike år i NORDBOLIG.

* Den offisielle markeringen blir på fellessamlingen senere i høst.