Nordic Choice Hotels fikk utmerkelse av Arbetsförmedlingen

Pressemelding  •  02-07-2013 11:03 CEST

Hvert år deler Arbetsförmedlingen i Sverige ut Stafettenutmerkelsen til arbeidsgivere som tar samfunnsansvar og engasjerer seg i å gi folk en sjanse i arbeidslivet. I år gikk prisen til Nordic Choice Hotels.

I begrunnelsen for prisen står det blant annet:

«Nordic Choice Hotels har gjennom en unik rekrutteringsmetode tilbudt nyankomne innvandrere med begrensede svenskkunnskaper, og ofte uten tidligere erfaring fra det svenske arbeidsmarkedet, praksis- eller arbeidsplass. Nordic Choice er et selskap med stort engasjement som tar et tydelig samfunnsansvar.»

-Det er stort å få denne prisen. Det er en bekreftelse på at vi gjør noe riktig. Men det er viktig å huske på at utmerkelsen ikke er en belønning i seg selv, det er vissheten om at vi gjør noe bra som fungerer. Det er alltid vår motivasjon, sier eier og styreleder i Nordic Choice Hotels, Petter A. Stordalen.

Nordic Choice Hotels er Nordens største hotellkonsern med 170 hoteller og 12 000 medarbeidere i Skandinavia  og Baltikum. Selskapet markedsfører kjedene Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection og Clarion, samt 9 unike hotellperler innen Nordic Hotels & Resorts. Alle hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom