Linda Einarsrud blir hotelldirektør på Strømstad Spa & Resort Foto: hotellet

Ny Hotelldirektør på Strømstad Spa & Resort

Strømstad Spa og Resort har fått ny hotelldirektør. Det er tidligere hotellsjef Linda Einarsrud som tar over rollen på det flotte spahotellet.

• Etter en lang prosess har vi valgt valgt å rekruttere internt, og gitt Linda Einarsrud muligheten til å løfte Strømstad Spa & Resort til nye høyder. Vi er overbeviste om at Linda kommer til å nå de ambisjoner vi har for hotellet, og oppnå stor suksess med sine nye oppgaver på Strømstad Spa & Resort, sier Teit Meier Hansen, Driftsdirektør i Norwegian Hospitality Group som eier hotellet.
  • Jeg er glad og full av forventning over å ha fått tilliten til å lede utviklingen av Strömstad Spa & Resort på en nydelig reise mot nye mål! Hotellet har en fantastisk beliggenhet, og med høy kapasitet og et bredt tilbud finnes det et stort potensial for vekst. I tillegg er det et kunnskapsrikt og positivt team som jobber på hotellet som jeg virkelig ser frem mot å jobbe videre med

Linda kommer fra stillingen som hotellsjef, og har vært ansatt på hotellet siden 2010, da hun begynte som konferansekoordinator.

• Vi synes det er flott å se at Strømstad Spa & Resort velger å satse på interne ressurser og gratulerer med valget. Vi gleder oss til å følge Linda på veien videre og ønsker henne lykke til, sier Trond Bastiansen, Chief Operating Officer i Nordic Hotels & Resorts

Linda startet i sin nye rolle 21 september.

Lotta Brattin

Pressekontakt Director of Brand and Communication +46 733 582 488

One of a kind, part of a team

Nordic Hotels & Resorts samler unike merkevarer under en paraply. Fra august 2019 er vi totalt 39 drifts- og medlemshoteller, og en restaurant og flere prosjekter på gang. Felles for alle våre hotell er at vi tilbyr gjesten nye, ekstraordinære hotellopplevelser.

Nordic Hotels & Resorts