Asphaugen: Nordvik Steinkjer kan vinne publikumsprisen. Foto: Nordvik AS.

Blogginnlegg -

Nordvik Steinkjer kan vinne publikumsprisen

-Det er utrolig hyggelig å bli trukket frem i en slik sammenheng, sier Steinar Vesterdal fra Nordvik Steinkjer. Sammen med 9 andre bedrifter skal Toyota forhandleren på Asphaugen konkurrere om «Publikumsprisen» som deles ut på Næringslivets hedersaften 12. mars.

Publikumsprisen skal gå til en enkeltperson eller en virksomhet som har fokus på service, kvalitet og vertskap. Det er Steinkjer Næringsforum som står bak initiativet, og sammen med Trønder-Avisa og NT24 skal de hedre noen som gjør det lille ekstra for å ta hånd om kundene sidene. Det er publikum som har foreslått kandidatene, hvor en jury har valgt ut ti finalister basert på kriteriene tydelighet, respons, tillit, empati og pålitelighet. Nå er det opp til Trønder-Avisas lesere å kåre en prisvinner.

En bekreftelse

-Nominasjonen er en bekreftelse til det dyktige teamet som står på hver dag for å skape gode opplevelser for våre kunder. Pris eller ikke, er det en enorm tillitserklæring og en bekreftelse på at vi gjør mye riktig, sier Steinar. Han berømmer kundene og setter pris på tilliten som de har vist i alle årene. -Besteforeldre og foreldre hentet bilene sine hos oss i 1960, og i dag opplever vi at barnebarna kommer tilbake når de er voksen nok til å skaffe seg egen bil. Vi føler oss heldig, avslutter han.

Nordvik Steinkjer har drevet bilforhandler, -verksted og bensinstasjon på Asphaugen siden 1960. I 2019 endret de navn fra Holbergs Auto til Nordvik Steinkjer. De eies av Nordvik Grupperingen som har 11 Toyota forhandlere i Trøndelag, Nordland og Troms.

Her kan du avgi din stemme

Regioner

I Nordvik Gruppen inngår selskapene Nordvik AS, Nordvik Mobility AS, Nordvik Eiendom AS og M Nordvik AS. Nordvik Grupperingen omsetter årlig for omtrent 930 millioner eksklusive avgifter og selger i overkant av 2600 nye og brukte biler årlig.

Relatert materiale